Liečivé účinky zázvoru

Toto je zázvor (Ďumbier lekársky, angl. ginger), koreň, o ktorom chcem vám napísať a o jeho zázračnom účinku proti rakovine.
ginger-20306_1920

Niekedy človek má strach ísť k lekárovi, nie kvôli tým ihlám alebo samotným vyšetreniam, ale kvôli výsledku samotných vyšetrení. A práve ten výsledok vyšetrenia mi nielen zničil celý deň, ale aj chuť niečo robiť ďalej. Nie je to príjemné, ak vám lekár oznámi o tom, že máte rakovinu.  Lenže anjeli ma naučili, že žijeme vo svete nekonečných možností a jednou z možností je vyliečiť sa. 

Po pár dňoch krokodílych sĺz zároveň blízkych, prišiel čas obuť sa do toho. Takže som začala pátrať po tej chorobe, internet je tým až zaplnený. Dokonca je tak rozšírená rakovina, že je nízky počet lekárov pre onkologické oddelenia, aj vo vyspelých krajinách. Najprv som hľadala príčinu ochorenia, a tej nie je málo. Napríklad v obchode nekúpite tovar bez éčiek alebo bez chemicky upravovaných. Niekde som čítala, že spôsob súčasného životného štýlu, môže byť tiež príčina choroby. A tomu ja zase neverím. Mesiace plynuli po pátraní ako uzdraviť sa z rakoviny, boli iba útržky z každého niečo. A po každej návšteve u lekára, sa mi skracovala doba. Jednoducho mi lekár ukázal rukami, koľko mám času. Každá návšteva lekára sa stávala pre mňa viac iritujúca ako uzdravujúca. Potom som si pomyslela pri lekárovi: “Čo si o sebe myslíš? Ty si Boh, ktorý mi určuje môj osud?!” A je to tu. Slovo, ktoré je dôležité z myšlienky, to slovo, je Boh. Po modlitbe k Bohu, prišla o dva dni odpoveď a to v práci. Môj kolega videl, že intenzívne myslím na niečo, nevnímala som ani o čom rozpráva. Keď som mu povedala na čo myslím, povedal mi skutočný príbeh o svojom kamarátovi.

Kolega pochádza z Afganistanu, vysvetlil mi, že v krajine nie každý si môže dovoliť liečbu po finančnej stránke alebo vzdelanie. Jeho kamarát absolvoval iba základnú diagnostiku a lekár mu zistil rakovinu hrubého čreva. Trápenie pre neho bolo to, že má rodinu a ďalšie liečenie si nemohol dovoliť. Potom mu poradil jeden známy, aby zašiel za jedným liečiteľom v meste, ktorý sa zaoberá ľudovým liečiteľstvom (bylinky…). Liečiteľ mu odovzdal exktrat s výťažkom zázvoru. Mal to piť každý deň, pristupoval k tomu skepticky, ale nemal inú možnosť. Po roku sa vrátil k lekárovi, pretože sa lepšie cítil. Lekár prekvapene na neho pozerá a hovorí mu, že je úplne zdravý, ako to dokázal, čo urobil… Nádej zomiera posledná, ako pre kolegovho kamaráta,  tak aj pre mňa. 🙂

Boh prichádza v mnohých podôb, aj Jeho odpovede na modlitbu. Na druhý deň som naklusala do obchodu s tým, že si kúpim koreň zázvoru a bol tam, síce na nenápadnom mieste, ale je tam. Liek je dostupný pre každého a kdekoľvek. Našla som si rôzne recepty na zázvor a populárny je zázvorový čaj s citrónom, nielen proti rakovine, ale je výborným prostriedkom proti prechladnutiu a pomáha pri chudnutí. Doporučuje sa neprekročiť dennú dávku a t.j. 5 gramov. Každý deň som si pripravila zázvorový čaj a pila som ho malými dúškami, pretože je pikantný. 🙂 Po mesiaci ma čakala nová návšteva u lekára, ale išla som k nemu ako na posledný súd sveta. Po absolvovaní vyšetrenia, lekár prekvapane na mňa pozeral a tiež mi povedal, že som úplne zdravá. Nenašiel ani stopu po rakovine, žiadna chemoterapia sa nekonala atď…   Niekto písal, že zázvor je 3x účinnejší než chemoterapia a to mu musím dať za pravdu.

Jedna odpoveď

  1. Nech ťa Boh aj naďalej sprevádza na tvojej ceste a posilňuje vo viere a vnútorne ukazuje, čo je správne.

Pridaj komentár

