Veľa šťastia do Nového roka 2015! ;)

Uff, ten rok 2014 mi ubehol ako maratón – maratón života. Zabehané kilometre radosti, smútku, šťastia, prekážok, radosti a spokojnosti. Už chýba len pár hodín k zavŕšeniu víťazstva – ukončenia toho roku a otvorenia nového kola maratónu. Rok 2014 som začínala s prečítaním jedného citátu na jednej chate, ktorý sa mi zapáčil a zavŕtal na celý rok. Pred niekoľkými dňami som sa opäť zastavila na tej chate a opäť som našla ten citát:

“Du kan ikke bli lykkelig ved å følge etter andre mennesker. Finn din egen vei.”

Preklad: “Nemôžeš zostať šťastný pri nasledovaní po druhých ľudí. Nájdi svoju vlastnú cestu.”

David Baird – Tusen veier til lykke

Tak sa aj stalo, našla som si vlastnú cestu, cestu života – vlastný maratón, vlastné šťastie.

Prajem Vám všetko dobré do Nového roka!!!

20141229_151650

Pridaj komentár

