To čo napíše iba život :)

Už som nepísala dlho a chcela som ukončiť na dobro tento blog, pretože už som nemala čas na neho. No dobre, je to výhovorka, sorry, hanbím sa, že som zanedbávala tento blog celý rok.🙂 Zároveň sa chcem podeliť o jeden vtipný zážitok, ktorý sa mi stal pred niekoľkými dňami.

Už vám niekto povedal, že to na čo myslíte, si aj pritiahnete? Energia nasleduje pozornosť?  Vesmír je nevyspytateľný.  V jeden deň mi zazvonil telefón, bola to kolegyňa, ktorá sa spýtala, či si s ňou nevymením smenu v práci. Fajn, žiadny problém. Ibaže je tam maličký problém, pretože v ten deň pracuje jedna kolegyňa, s ktorou sú stále nejaké problémy a je pomalá (slow motion). S tou kolegyňou nikto nechce pracovať. Kto by rád pracoval s niekým, kto vytvára problémy, že? Tak so zmiereným pocitom som prijala tú smenu, nejak to s ňou dobojujem až do konca tej smeny. Na druhý deň som prišla do práce, a v tom, prišiel kolega, ktorý mal pracovať smenu s tou kolegyňou, ktorá si vymenila so mnou smenu. Spýtala som sa: ” A ty teraz robíš alebo si prišiel po niečo?” Odpovedal: “Teraz túto smenu robím ja, lebo som si vymenil smenu s kolegyňou (slow motion).”😆

Moja smena v práci už končila a prišla kolegyňa, ktorá si so mnou vymenila smenu. Keď sa dozvedela s kým pracuje tú vymenenú smenu, tak sklamane odpovedala: “Ja som si tú smenu vymenila len pre to, aby som s ňou nepracovala.”

Je to tým, že sa človek tak bráni, bojuje proti nechcenej energie, udalosti? Asi áno, aspoň viem, že na to pomáha iba jeden liek: ZMIERENIE – prijatie energie ako existujúcu i v mojej blízkosti.🙂

images3

Pridaj komentár

