Záhadná pani čarodejnica :D

čarodejnicaDnes som sa išla prejsť do mesta a navštívila som tiež obľúbené kníhkupectvo. Keď som sa porozhliadala, kde vôbec nájdem niečo duchovného charakteru ako je ezoterika, tak dosť dlho to trvalo. Veľký výber tam nie je, pretože nie je až tak preferovaná ezoterika tu ako v iných krajinách. Medzi ezoterikou bola zamiešaná aj literatúra o jedle a receptoch, akurát som si urobila chute počas hľadania nejakej tej vhodnej ezo-knihy. 😛 Kým som hľadala, otočila som sa do uličky s knihami a stála tam pani pokročilého veku viac ako 30 rokov, mala čierne polodlhé vlasy, hranatú tvár, hnedé oči, bola tak trochu pri sebe, mala oblečené akoby biele tričko alebo blúzku, čierne nohavice a dlhý čierny plášť. Na krku mala zavesený talizman v tvare pentagramu. Stála tam a pozerala sa na mňa a ja tiež na ňu. Myslela som, že je jedna z nakupujúcich, ale pred očami sa mi rozplynula ako duch. 😯 Vzala som to s humorom, že to bola asi nejaká veštica alebo čarodejnica cestovateľka. Keď som sa opäť pozrela na knihy z ezoteriky, tak som zahliadla knihu TAROT, ale opäť myšlienky spočinuli na tú záhadnú pani, a tak som stratila chuť si vôbec niečo kúpiť z ezoteriky. Prišla ma varovať, aby som neodbočila z cesty alebo má to spojitosť s tou čiernou mačkou? Prečo čierna mačka? Pretože keď som sa vrátila domov, tak tá čierna mačka sedela pred dverami. 😆

Stretol sa niekto s takouto záhadnou pani? 🙂

Jedna odpoveď

  1. No tá asi len blúdi krajinou, kde teraz žiješ. 😆
    Čierne mačky veľmi nestretám, ani po dvore sa mi od susedov také netúlajú našťastie. Len zrzavé a šedé. 😆 Prídeš na to Vierka…uvidíš.

Pridaj komentár

