Reptiliáni sú medzi nami

index1Keď si do vyhľadávača zadáte slovo Reptilián, vyhodia sa vám neuveriteľné množstvo článkov. A práve preto, nebudem tu písať o nich podrobne, ale o udalosti, pri ktorej som zostala sama prekvapená.

Ako už vieme, hovorí sa im plazí “ľudia”, ich plazie oči sú znakom ich vlastného druhu. V podstate mi je to ľahostajné, kto obýva Zem, pretože všetky bytosti majú spoločný domov a ním je nekonečný vesmír. 🙂

Bol to obyčajný deň, zostala som sama opatrovať deti, a tak som navrhla, že si budeme kresliť. Takže som sa snažila nakresliť kenguru, doteraz mi to nejde, stále to vyzerá ako hybrid medzi psom a zajacom.😆 Deti sa dobre na tom zabávajú aspoň je to na niečo dobré ten môj výtvor.  Ibaže moje oči viac zaujali výtvor detí. Sú to 7 až 9 ročné deti, každé jedno nakreslilo obrovské taniere (UFO), ktoré sa nachádzali na hviezdnej oblohe a jeden na zemi. Pri UFO objektoch nakreslili bytosti s plazými očami, už som vedela, že sú to Reptiliáni. Jedno z detí nakreslený tanier počmáralo čiernou farbou a povedalo, že niekedy sú neviditeľní.  V skutočnosti všetko, čo nakreslili som im rozumela, a tak som sa pustila aj ja do činnosti kreslenia UFO objektu, ale iného typu s inou rasou, ktorú som už stretla v realite. Keď som nakreslila objekt s trojuholníkovým tvarom a k tomu mimozemšťana, tak naraz stíchli a jedno z detí začalo rýchlo dýchať akoby malo strach. Ooops! Niektoré deti vzali svoje umelecké diela, a odišli do druhej miestnosti. Iba jedno dieťa zostalo z nich so mnou a podalo mi jeho vlastný výtvor, bol to Reptilián, ktorý kráča po zemi v ľudskom tele. Usmialo sa na mňa a spýtalo sa: “Čo budeme ďalej robiť?” No kreslenia už určite bolo dosť. Od tejto udalosti, už spoločne nekreslíme.😕

Aj vy ste si všimli, že v súčasnej dobe sa hovoria už aj správy o UFO objektoch v novinách a v TV?😉

4 odpovedí

  1. Po prečítani tvojho článku som si želala mať kozmický sen.😆
    Prišiel v podobe pospájaných viacerých vecí. Najskorej som videla zapadajúce slnko za vysoké hory. Slnko bolo nad štítmi a celé ich osvetlovalo a z hôr zrazu schádzala šikmými šiarami energia ako keď lyžiar smykuje z kraju na kraj. Bol to veľmi krásny pohľad.😳

    Potom bola ďalšia stopa a ja som pozerala na nejakú planétu či družicu na nebi. Po bokoch mala ploché svetlá, čo nesvietili. Išla som si pre ďalekohľad a videla som že je akoby celá zo šupín a tie svetlá tam naozaj boli. Brácho robil niečo na streche a keď som nahliadla z tejto úrovne potvrdilo sa mi, že ide o podvrh. V tom akoby spadla opona, družica sa rozžiarila a bola vynesená viac do výšky. Vtedy som si povedala, že naozaj to bol podvrh a nič mimozemské.🙄

    Sen som si ani nevykladala, občas ich beriem len tak ako prídu, teda až na tie čo sa na druhý deň aj udejú ako dnes.😉

    • 😀 ale veď si mala kozmický sen. Niekedy si aj ja spomeniem, že je potrebné bližšie špecifikovať želanie.😉

  2. neviem co chcela pisatelka clanku povedat ako pointu ale nieco na tejto planete je co by tu byt nemalo. vysmieva sa nam to, poklada nas za obete a su presvedceni ze si mozu s nami beztrestne robit co chcu. myslia si ze maju pravdu a ze su neporazitelni. su ako cervy ktore sa zvyjaju v ludskych telach a idu po nasej energii. snazia sa nas milym usmevom mieru zneuzit a znicit. su to zruti svetla a energie. idu po tych ludoch ktori v sebe maju pozitivnu energiu. chcu nas zozrat aby ostali iba oni posilneni nasou energiou. vytvaraju negativny svet a chcu nas donutit tomu sluzit. pozor nenavidia pozitivno a su z toho histericki lebo sa toho boja. pouzivaju ludske tela aby sme ich nespoznali. proste vyzeraju ako my. uprimne povedane neverim ze metoda shapeshifting je jedina ktoru pouzivaju. ich nebezpecenstvom je agresivita a vychcanost s ktorou na vas idu. myslim si ze branit sa tomu da ale muselo by vela ludi uverit ze to je pravda. a to je ten problem ze je to tak vzdialene realite ze sa da tomu iba tazko naozaj uverit. okrem toho su vsade a momentalne prebieha podla mna velky utok je to vidno na kazdom kroku ako sa to zhorsuje a ich utoky pribudaju.

  3. Treba sa ich báť vopred,ked so žiadnym sme doteraz skutočnú skusenosť nemali? Strach má velke oči…a označenie “secret” v USA ešte väčšie.Myslím,že toto by mali opisovať a hodnotiť ludia ,ktorí entity z neviditelneho sveta naozaj vidia (média ,jasnovidci) , nie my ako človek ktorý si niečo prečítal v scifi časáku a je z toho celého “vytrepaný ako šlahačka ” 🙂

Pridaj komentár

