Podaj mi ruku, priateľ

Zraňujúce slová boli, keď učiteľ hudobnej výchovy mi povedal pred celou triedou, že neviem spievať, vtedy som si prestala spievať. Bolo to ťažké pochopiť pre dieťa, ktoré si rado spievalo iba tak pre seba, pre potešenie. Vedela som, že zo mňa speváčka nebude. 🙂 O niekoľko rokov som sa dostala opäť do školy v inej krajine, kde som spoznala učiteľa, ktorí miluje hudbu a zároveň mi tým ukázal, že nemožné, sa stáva možným.  Dostala som sa do spievajúcej skupiny a doteraz s nimi spolu spievam. Síce už nie som dieťa, ale pochopila som, že v živote nie je dôležité, čo si myslia o vás druhí a o vašich kvalitách. Dôležité je, aby ste z toho, čo radi robíte, mali hlavne vy radosť a potom tú svoju radosť rozdávali iným. Nevzdávajte sa toho, čo milujete, len pre to, že sa to  niekomu nepáči. 😎

Kurt Nilsen a Helene Bøksle – Gje meg handa di, ven

Podaj mi ruku, priateľ, keď vo večerných hodinách,
sa zotmie a my potrebujeme ruku.
Necháme ti svetlo a priateľské myšlienky
nasleduj nás do vysnívaných krajín.
Zanechané teplo od niekoho, kto ťa miluje
rozžiari hviezdy v najtemnejšej noci.
Podaj mi ruku, priateľ, keď vo večerných hodinách,
sa zotmie a my potrebujeme ruku.

Teplé myšlienky a ruky ako upokojujúci opatrovateľ
sú ako slnko nad zamrznutou pôdou.
Poznanie tepla od niekoho, kto je ti blízky
dáva oveľa viac, než veľké slová!
Zanechané teplo od niekoho, kto ťa miluje
rozžiari hviezdy v najtemnejšej noci!
Podaj mi ruku, priateľ, keď vo večerných hodinách,
sa zotmie a my potrebujeme ruku.

2 odpovedí

  1. Peknééé:) o priatelstve, ale aj povzbudenie k využitiu svojich talentov.
    Kiežby každý človek nepremrhal svoje dary, ale využil ich v prospech všetkých… Dobré svedectvo hudobníčky 🙂

Pridaj komentár

