Veselé Vianoce Všetkým! (VVV) ;-)

Prichádza Vianočný čas, a týmto sa chcem všetkým poďakovať a popriať Veselé Vianoce plné radosti, šťastia, pokoja, odpustenia a zmierenia. ĎAKUJEM!🙂

Merry Christmas! Froehliche Weihnachten! God Jul! Boas Festas! Suksan Wan Christmas! Feliz Navidad! Veselí Vánoce!

Túto pesničku venujem všetkým, ktorí nestrávia Vianoce s rodinami a všetkým pútnikom na cestách.😉

Jeg snublet omkring i svarteste natten/Keď som zakopol v najtemnejšej noci
Da tente du stjernen med lys ifra deg / Vtedy sa rozžiarila hviezda so svetlom od teba
Jeg følte meg ensom og tom og forlatt/Keď som sa cítil osamelý a prázdny a opustený
Da du viste du tenkte på meg/Vtedy si ukázal, že si myslel na mňa.

Jeg hutret og frøs da du gav meg din varme/Keď som sa chvel a mrzol som vtedy si mi dal svoje teplo
Du så vel at jorda var naken og kald/ Ty si vedel dobre že zem bola nahá a chladná
Du lengtet til meg, og du sendte meg barnet/Túžil si po mne, a poslal si mi dieťa
Og viste meg vei til en stall/ A ukázal si mi cestu k stajne

Himmel på jord /nebo na zemi
En glede så stor/radosť tak veľká
Jeg er’ke alene/ ja nie som sám
Her jeg bor/tu ja bývam

Jeg sloss og jeg led, gjorde alt for å vinne/Bojoval som a trpel som, robil som všetko pre víťazstvo
Da hørte jeg englene synge om fred/Potom som počul anjelov spievať o mieri
Legg våpnene ned, det er jul du må finne/Položte svoje zbrane dole, to sú vianoce, musíš nájsť
En fred inni hjertet et sted/mier vo svojom srdci

Himmel på jord/nebo na zemi
En nåde så stor/milosť tak veľká
Jeg er’ke alene/ ja nie som sám
Her jeg bor/ tu ja bývam

Hver gang jeg ser opp på min himmel så vet jeg/Zakaždým, keď sa pozriem hore na moje nebo, tak viem
At undrenes under er det som har hendt/že je to udivujúce, čo sa stalo tu dole
Jeg føler meg trygg for jeg slipper å lete/Cítim sa bezpečne, pretože viem, kde hľadať
Nå vet jeg hvor stjernen ble tent/Teraz už viem, kde zostala svietiť hviezda.

Himmel på jord/Nebo na zemi
En nåde så stor/milosť tak veľká
Jeg er’ke alene/Ja nie som sám
Her jeg bor/Tu ja bývam

Jeg er’ke alene her jeg bor…

4 odpovedí

  1. krásne a pozehnane sviatky prajem aj ja🙂

  2. Krásne sviatky Vierka ti želám, nech ti prinesú veľa radosti a potešenia do srdiečka.

    Posielam moju obľúbenú vianočnú pesničku, aj keď je už stará, no vždy na ňu každý rok čakám, kedy ju budú konečne hrať.

    Krásne Vianočné sviatky….. Objímam ťa Vierka….😉

  3. …….krásne a požehnané sviatky Božieho zrodenia v kruhu svojich blízkych.Vďaka za pekné myšlienky a pesničky .-) Valasi🙂 http://www.youtube.com/watch?v=tXnQW_Dve28

  4. 🙂 Vierka,

    Božím požehnaním naplnené,
    nech sú sviatky i dni všedné,

Pridaj komentár

