Ježiš a Svätý grál – sen

Počas noci sa mi snívali rôzne sny, považujem ich za vyrovnávajúcu súčasť podvedomia všetkého čo pohltilo prebytočné cez deň. Potom prichádzajú sny, ktoré sú buď vizionárske alebo riešením nevyriešenej otázky počas dňa.  Niektoré sny ani nesúvisia s tým, s čím sa stretávame cez deň alebo nevychádzajú z túžby po niečom. Aj tento sen bol pre mňa prekvapením, pretože to prišlo nečakane. Všade naokolo bola tma. Najprv som videla Ježiša, prišla som k Nemu zo zadu a dotkla sa jeho ramena, cez ktoré som tiež nazerala na to čo On.  Pevne v rukách držal krásny kamenný kalich, z ktorého vyžarovala krásna svetlomodrá žiara. Ježiš ticho a pokojne pozeral do pohára a keď sa, aj môj pohľad priblížil bližšie k obsahu pohára, nebola tam ani krv, ani voda, ani žiadna iná tekutina. Neviem to až tak presne opísať, ale pokúsim sa.🙂 Boli tam akoby čiastočky energie, ktoré krúžili dookola v smere hodinových ručičiek, miestami bola svetlomodrá a niekedy žiarivo biela. Bolo to krásne a neopakovateľný pocit pokoja. Jediné, čo som pri Ježišovi dokázala vysloviť boli tieto vety: WAU, je  to nádherné! Čo to je Ježiš? On sa iba pozrel na mňa a usmial sa a Jeho oči hovorili za všetko, to je dar.  Považujem to za dar od učiteľa, ktorý ukáže aj to, čo je neviditeľné.😉 V tom momente som vedela, že ten kamenný kalich je Svätý Grál, ale mňa najviac zaujal obsah kalicha.

Svätý Grál je najhľadanejší legendárny predmet z relikvií. Z tohto kalicha pil Ježiš Kristus víno symbolizujúce krv pri poslednej večeri s učeníkmi. Taktiež tento Grál bol spájaný s rytierstvom, ochranou duchovných hodnôt a s posvätnou životodarnou  silou, ktorá z nej vyžaruje. A to je vlastne  odpoveď aj pre mňa, čo obsahoval Svätý Grál.

“Hľa, stojím pri dverách a klopem. Kto počúvne môj hlas a otvorí dvere, k tomu vojdem a budem s ním večerať a on so mnou.” Kniha Zjavenia kap. 3, verš 20.

3 odpovedí

  1. Kameň je symbolom karmy a ten kalich-nádoba je duša, ktorá do seba ukladá všetko.

    Našťastie svoju karmickú nádobu nielen napĺňame, ale dobrými skutkami, dobročinnosťou, nezištnou pomocou, súcitom, uľahčovaním života iným, optimizmom, spokojnosťou, vďačnosťou, ju aj vyprázdňujeme, či čistíme. http://www.mojosud.sk/?karmicka-nadoba

    Modrá je duševná energia, intelekt, vernosť a Ježiš bol symbolom tvojej viery. Ty sama máš veľa darov a možno s ati to tajomstvo takto pomaly odkrýva.

    Nádherný sen. Vierka, kto môže byť predstaviteľom nenovomodrej energie? Teraz sa mi dosť často zjavuje na miestach , aby som ju videla, viem že takto dáva niekto najavo, že je pri mne. Občas je to fialková, občas červená, alebo táto neonovomodrá.

    Tak pekné sníčky snívaj.😉

    • “Našťastie svoju karmickú nádobu nielen napĺňame, ale dobrými skutkami, dobročinnosťou, nezištnou pomocou, súcitom, uľahčovaním života iným, optimizmom, spokojnosťou, vďačnosťou, ju aj vyprázdňujeme, či čistíme.”
      toto je žiaľ nepravdivá predstava …
      a v novom zákone? neviem, prosto kresťania majú taký hriech, ktorý sa volá
      spoliehať sa na milosrdenstvo božie … a toto je práve ukazovateľom, že to tak vnímame …

      karmická nádoba, neviem o tom nič, ale?
      jeden zlý skutok sa neneguje jedným dobrým skutkom …
      ako zlý skutok
      tak aj dobrý skutok je nutné odžiť …
      inak by proces učenia sa, alebo lepšie povedané sebauvedomenia, ktoré vedia k sebarealizácii nemal význam …

      akcia vyvoláva vždy reakciu, bez ohľadu na to či to je ladené do prava alebo do ľava …

      pekný zvyšok večera želám …🙂 a teraz idem na článok🙂 prepáčte mi prosím, zaujal ma prosto skôr komentár …

    • Ďakujem vám, ale ja to vnímam ako iba jeden z pekných snov.🙂 Tiež neviem o karmickej nádobe, ale karmu si vytvára iba ten, kto v nej verí. Ja verím v jedinečnosti všetkého, je tak ako má byť, aj to, čo niekedy sa nám nemusí páčiť.😛 Tento sen som napísala preto, aby som nezabudla, čo mi tým chce Vyššie Ja povedať a dnes som to našla: Shamballa. :lol
      Našťastie svoju karmickú nádobu nielen napĺňame, ale dobrými skutkami, dobročinnosťou, nezištnou pomocou, súcitom, uľahčovaním života iným, optimizmom, spokojnosťou, vďačnosťou, ju aj vyprázdňujeme, či čistíme.
      Podstatou našej činnosti nie je napĺňanie a vyprázdňovanie “karmickej nádoby”, ale byť tým, čím sme, pretože niekedy veľká snaha o to všetko dobré, je zbytočná, kým si neuvedomíme, že sme to my.🙂

      Prajem vám tiež krásne sny, pokojné dni plné blahobytu vo všetkom a taký pokoj v živote, aký zachoval Ježiš pri pozeraní do obsahu kalicha.😉

Pridaj komentár

