Láska nepozná hranice dimenzií

Celou cestou sa krajiny menili, vyzeralo to akoby sme sa pozerali na premietaný dokumentárny film. Rôzny ľudia, rôzne lemovanie krajín, rôzne typy miest a rôzne počasie. Každá krajina odhaľovala svoju vlastnú krásnu jedinečnosť pred našimi očami. Stali sme sa svedkami jedinečnej krásy rôznych dimenzií. Už teraz nerozumiem, ako môže niekto pomyslieť na  koniec sveta, keď ešte ten svet nevidel, ani nespoznal.  Tie rôzne dimenzie, ktoré sú v súlade v jednom celku nazývanej ako planéta Zem.   Cesta trvala viac ako 12 hodín a tiež sa dostavila aj únava. Pomaličky sme sa približovali k cieľu, už len pár kilometrov nás delilo od cieľa. Všetci už mysleli na dobrý spánok a na chutné teplé jedlo. 😀

Pred nami sa objavilo malé kúpeľné mestečko s rôznymi hotelami v štýle danej krajinky. Aj ten náš cieľ sa čoskoro objavil, bol to veľký drevený dom s upraveným nádvorím nachádzajúc sa v  blízkosti lesa. V blízkosti domu sa pásli srnky a veverička prebiehajúc zo stromu k ďalšiemu stromu. Bolo to čarovné vidieť to takto všetko blízko a naživo. Otázka znela: “Som v rozprávke?”  Pri otvorených vstupných dverách nás srdečne privítala domáca pani. Keď sme vstúpili do domu rozvoniavala teplá večera a vo vnútri domu to vyzeralo ako na vysokohorskej chate. Lenže v dome vládol smútok, pretože domáca pani stratila milovaného manžela, ktorý podľahol chorobe.  V obývačke na komode stála jeho fotografia a vedľa nej sviečka. Po spoločnej večeri sme sa vybrali do izieb uložiť sa k spánku. V noci sa mi žiaden sen nesníval, ale prebrala som sa na nejaké volanie. Za oknom ešte vládla noc a po dome som nikoho nepočula chodiť, tak som sa vybrala pozrieť na chodbu, či je to skutočnosť. Nikto tam nebol v spokojnosti som sa opäť uložila do postele. O pár minút som pocítila mrazivý chlad a mrazivý dotyk na chrbte. Neodvážila som sa otočiť, ale pokúšala som sa ďalej zaspať. V tom čase som sa rozhodla, že skončím s duchárčinou a so všetkým, s čím súvisí ezoterika, nadprirodzené a mystické. Tak som si nahovárala, že je to výplod iba mojej mysle – fantázie. Ráno som sa prebrala do slnečného rána. 🙂

Prichádzala ďalšia noc a v tom som sa opäť uprostred noci zobudila na nejaké volanie, ale nečakane sa mi dostavila vízia.  Nachádzala som sa v nekonečnom v bielom svetelnom priestranstve a zbadala som mužskú postavu, ktorá prehovorila po nemecky: “Heiss.” Čo znamená volať, volať sa. Potom vízia skončila. Opäť som si nahovárala, že to  iba myseľ pracuje, aby ma oklamala. Ďalšia noc bola trošku iná, pretože skôr než som stihla zatvoriť oči, prišla ďalšia vízia. V tom bielom svetelnom priestranstve sa tá mužská postava otočila k tvárou ku mne a približovala sa. Bol to manžel domácej pani, ktorý niesol v pravej ruke veľkú kyticu červených ruží, z ktorej vychádzala prenikavá vôňa. S veľkou kyticou ruží zakrúžil predo mnou a z kytice vychádzali rôznofarebné iskričky. Niečo mi hovoril po nemecky, ale ja som mu nerozumela, a tak mi povedal jedno slovo, ktoré poznala iba jeho manželka a podal mi kyticu.  Takto skončila ďalšia vízia.

Cez deň sme sa všetci aj s domácou pani vybrali na výlet do jedných z tých dimenzionálnych miest a cestou autom som len tak vyriekla to slovko. Auto spomalilo a jej tvár sa otočila k spolujazdcovi a pozerali sa prekvapujúc na seba.  Hmmm, tak predsa niečo to pre ňu a pre neho znamenalo. Pozrela sa do spätného zrkadla a pokračovali sme ďalej v ceste. Dôvod opýtať sa na to  nebol, pretože sme sa ani nepoznali a dokonca som nevidela, ani jej manžela, ani som ho nepoznala. Vlastne to slovíčko nevidela, nie je tak presne určujúce, pretože predsa  som ho videla vo vízii. 😆 Počas nasledujúcich dní a nocí, toto volanie neprestávalo a dokonca začala praskať a sama sa otvárať skriňa, ktorá sa nachádzala v hosťovskej izbe,  v ktorej som prespávala.

Prišiel posledný deň nášho pobytu v tom domčeku, čakala nás ďalšia dlhšia cesta. V tom som si stiahla jedného člena z rodiny na pokec do cukrárne a vyrozprávala som všetko o svojich víziach, pretože tam vnútri som mala pocit, že niečo nie je dokončené. Po vyrozprávaní prežitých vízii, sa prekvapujúco opýtal člen rodiny: “Odkiaľ to všetko vieš, veď si nemala možnosť ho spoznať?” Našťastie mi tento člen rodiny vysvetlil, prečo to slovko a tie ruže. To slovko bolo ich vzájomné oslovenie a tie krásne červené ruže – tie miloval aj on aj jeho manželka, bol to istý druh ruží, ktoré sa nedali len tak ľahko zohnať. Potom som pochopila, že mám jej podarovať ruže. Bol to deň odchodu a veľmi som chcela darovať niečo ako vďaku za jej pohostinnosť.  Obavy ma premáhali, pretože som uvažovala, že či tým darovaním ruží jej citovo neublížim.  Predsa som to riskla a tie ruže kúpila. Keď som domácej pani začala ďakovať za všetko a zbadala tie ruže, oči sa jej rozjasnili ako najjasnejšej hviezdičke na nočnej oblohe. V tom sa smútok premenil na radosť a ruže s vázou postavila na popredné miesto, na ktoré sa dosť často pozerala.

Kým sme vycestovali, dopriali sme si na chvíľku ešte spánok. Skôr než som zaspala, dostavila sa vízia. Stál tam on s úsmevom a povedal po nemecky Danke! – ďakujem. V tom momente vo mne zavládol pocit naplnenia a spokojnosti.  Po prebudení ma napadla iba jedna myšlienka: LÁSKA NEPOZNÁ HRANICE DIMENZIÍ, TÁ SI CESTU K NÁM VŽDY NÁJDE.  A táto skutočnosť sa mi niekoľkokrát potvrdila.  Niekedy stačí iba počúvať volanie duše z inej dimenzie. 🙂 S týmto sa dosť často stretávam, ale ako jedna dušička hovorila: “Dávaj pozor, aby si tým niekomu citovo neublížila.” Čo už, niekto to riziko, aj dokáže niesť, aby lásku podržal medzi dimenziami.

Tajomstvo lásky je väčšie ako tajomstvo smrti. (Oscar Wilde)

Jedna odpoveď

  1. Vierka nádherný príbeh, Osud vedel, kam ťa má dopraviť na aké miesto.

Pridaj komentár

