Kto som? :)

Pri veštení s tarotovými kartami mi neustále vyšla karta Pútnik, až dnes som pochopila celkový význam tejto karty a jej pravdivosť tu a teraz. 🙂

Prajem krásny a úspešný deň všetkým pútnikom na cestách! 😉

 

6 odpovedí

  1. No tak naozaj to na teba sedí, veď stále si niekde preč. 😉
    Nádherná hudba …potešila. 😉

    • 😉 som stále niekde preč a opäť sa chystám vycestovať do Nemecka, ďalšie pozvanie. 🙂
      Mám rada tú hudbu, jednoducho ju milujem. 😛

      • Tak cestuj, pokiaľ si slobodná a bez závezkov. Ja by som tiež rada pochodila veľa miest, len akosi ma viaže viac veci, že sa jednoducho nedá. Tak snáď niekedy v budúcnosti… 😉
        Uži si to . 😉

      • Tiež rád cestujem a putujem hlavne na miesta Svätých…

        Prajem Ti ochranu Božích anjelov na cestách, aby ťa sprevádzali a viedli po cestách Pánovich.

  2. právě jsem Vás potkal… 😉

    za shledání děkuji… sestro… 🙂

  3. Pri týchto slovách: “Kto som..” som si spomenul na jednu pieseň, kde sa spieva tiež: “kto som …” uvedomil som si pritom, že Boh nás miluje, hoc akí sme a čo robíme.
    Prajem požehnaný výkend na cestách i necestách, či už sme doma alebo vonku. Nech nás naplní radosť z toho kým sme, kam smerujeme.

Pridaj komentár

