Formujeme vedomie

V knihe Meditácie z jasného pohľadu /Billy Eduard Albert Meier – Wassermannzeit – Verlag/ nájdeme 12 viet formujúce vedomie a ich vysvetlenie. Tieto vety si môžeme každý deň stále znovu opakovať počas celého života.🙂

Meditatívna forma spočíva v tom, že  človek vedome opakovane pestuje určité myšlienky, ktoré vyvolávajú v ňom odpovedajúce city, ktoré sa blahodárne a pozitívne prejavujú v jeho psychike a formujú ju. Vďaka tomu sa rovnakým spôsobom stimuluje jeho vedomie, v ktorom vzniká rovnaký pozitívny postoj.

Meditatívny základ za účelom pozitívneho postoja vedomia spočíva v hodnote, že človek riadi a vedome formuje svoje vedomie meditatívnymi myšlienkami a citmi.

1. V pravde som to najžiarivejšie stvorenie idei Tvorenia.

2. V pravde som vo všetkom v súlade s poriadkom Tvorenia a sám so sebou.

3. V pravde sa pre mňa všetko obracia v tom najlepšom, lebo žijem v úspechu idei Tvorenia.

4. V pravde viem, že neexistujú žiadne prekážky pre moje úspechy, teda ani v mojich myšlienkach a ani v mojich predstavách a ani v mojich citoch.

5. V pravde viem, že  dokážem všetko a že je mi neustále doprianý úspech, lebo tak to je.

6. V pravde som sám strojcom svojho osudu, a teda magnetom vo svojom vedomí a psychike, ktoré priťahuje zdravie, mier, kľud, lásku, rešpekt, úctu, úspech a bohatstvo.

7. V pravde viem, že moje myšlienky sú moja moc a že sa nimi určuje všetko ohľadne seba samého.

8. V pravde sú moje myšlienky moja moc vedomia a podvedomia, s ňou sa s každou sekundou spojujem.

9. V pravde som veselý a šťastný a plný lásky.

10. V pravde som jedným s vedomím Tvorenia, a teda i so sebou samotným.

11. V pravde zostáva môj život a pôsobenie z úspechu, lebo viem, že to najúspešnejšie je úspech.

12. V pravde je môj život naplnený, lebo všetko vo mne sa naplňuje, lebo ja sám som úspech.

Prajem všetkým veľa úspechov!!!😉

2 odpovedí

  1. detičky.. počúvajte toto….je to nádherné… prekrásne….:-) http://www.youtube.com/watch?v=dy748_RLH6c alebo

Pridaj komentár

