Prvý kruh v obilí v tomto roku

Prvý kruh v obilí v tomto roku bol objavený v Mexiku /27.02.2012/. Odkaz je tu, ešte len tak vedieť ho rozlúštiť.😀

 

 

5 odpovedí

  1. Aj tak je to záhada, že ich ešte pri tom nik nevidel. Sú to úžasné symboly ako pozerám občas tie videá.

    • Sú rýchli, kým sa človek otočí, už to tam je. Keď som videla ako rýchlo sa dokážu pohybovať s loďami do rôznych strán aj po jednej línii, neprekvapuje ma to.🙂

  2. Ty kokšo, teraz som si spomenula na sen. Pozerala som oblohu za bieleho dňa a ako vidíme stíhačky, čo z sebou nechávajú bielé pásy, tak som videla niečo, čo sa veľmi rýchlo pohybovalo a keď to zmizlo ostala po tom len bledomodro fialková žiara a nič. Viem, že som to niekomu ukazovala ako rýchlo sa pohybuje. Tak teraz neviem či je to len reakcia môjho podvedomia na tvoju odpoved čo som si tu našla, alebo sú skutčne tak bleskovo rýchlosťou rýchly.🙄

  3. Pekný deň prajem

    Tiež si myslím, že tie mimoriadne úkazy s kruhmi v obílí sú zaujímavé a taktiež ma zaujalo, akosi to niektorí vysvetľujú.

    Jedni tvrdia, že to urobiôli ľudia, iné skôr, že mimozemšťania a ďalší, že anjeli,ale tí padlí – démoni v podobe takých bytostí, že by sme si mysleli o nich – že su mimozemšťania.

    Čo si o tom myslíte?

    • Niektoré kruhy v obilí vytvoria nejaké skupiny ľudí, aby pritiahli zvedavcov, ale to sa dá ľahko zistiť. Démoni to tiež nie sú, sú to mimozemšťania, podobné bytosti vo vesmíre ako sme MY ľudia na Zemi. Démoni radi škodia, nevytvárajú krásu.🙂

Pridaj komentár

