Keď dieťa astrálne cestuje

Čo je to astrálne  cestovanie a návody na astrálne cestovanie nájdeme na rôznych internetových stránkach, v knihách, ktoré sa zaoberajú buď čiernou, bielou mágiou, okultizmom alebo celkovo ezoterikou. Mimotelový zážitok nám otvára akýsi nový vstup do odlišných dimenzií priestoru a času.

Väčšinou tieto mimotelové zážitky opisujú dospelí vedomí si reality. Niektorí sú odvážni o tom sa podeliť a niektorí sa pozerajú na to skepticky, tak to sme my dospelí.  🙂 Každý večer prebieha rituál ukladanie detí do postieľky s bozkom na dobrú noc. V ten deň končí naša povinnosť? Nie. Málokto sa zamyslí nad tým, že aj dieťa môže vycestovať astrálne do iných sfér. Ráno sa prebudíte a dieťa vám rozpráva zážitky o bytostiach – priateľoch skutočne neznámymi, ale nemusí to byť pravidlom, pretože tieto bytosti im hovoria, aby o nich nerozprávali s dospelými. Nahovárajú im, že im aj tak neuveríme.  Dieťa dokonca nerozlišuje medzi snom a astrálnym cestovaním.

Ako zistiť astrálne cestovanie u dieťaťa:

– dieťa svojimi kresbami vyjadruje svoje zážitky, skúsenosť a kreslí navyše neznámych priateľov.

– pred spaním sa rozpráva s neznámou bytosťou (bola som svedkom 🙂 , aj vety dosť jasne vyzneli, že idú niekam cestovať a plniť nejakú úlohu)

– komunikáciou medzi rodičom a dieťaťom, súvisí to aj  so zmenou v správaní dieťaťa. /náhle utiahnutie sa do samoty/

– nespavosť /strach z opätovného vycestovania/ , podráždenosť

– prostredníctvom média alebo jasnovidca

Je to fantázia, predstava dieťaťa? Môže, ale nemusí to byť tak, pretože fantázia je obrazotvornosť, oblasť  predstáv človeka, ktorá nie je totožná s objektívnym svetom. Prechod od predstáv k fantázii tvorí denné snívanie, ktoré môže byť rovnako odtrhnuté od reality. Dieťa nepotrebuje klamať a vie opísať svoje putovanie v noci – nočné snívanie.  V podstate vám bude hovoriť o sne a je to už na nás na našich skúsenostiach a vedomostiach prihliadať na to, či je to skutočne astrálne cestovanie, alebo fantázia dieťaťa.

Aké riziko prináša astrálne cestovanie deťom?

Rovnaké riziká pri astrálnom cestovaní platia aj pre deti, a to sú:

– “najväčšie” riziko je stretnutie sa s bytosťou z nižších sfér/rovín/podsvetia, ktoré chcú ublížiť prostredníctvom klamstva. Najprv sa prejavujú ako bytosti “svetla”, ale po dlhšej dobe si vydobyjú svoj zámer, ovládnuť telo – posadnutosť duchom a inými bytosťami iba so súhlasom astrálne putujúceho. /toto riziko je pre dospelích menej rizikové ako pre dieťa, pretože dieťa to považuje stále za skutočnosť, nevie, že to môže odmietnuť, počas astrálneho putovania som sa zatiaľ nestretla s takouto  požiadavkou od bytosti/.

– pretrhnutie “lana” energie.  Hovorí sa, že keď sa pretrhne, človek zomrie. Nemajte ale strach, lano je pevné, ale je pravda, že čím ďalej ide vaše astrálne telo od fyzického, tým je lano tenšie. /toto riziko je menej pravdepodobné, že sa to môže stať/

– dlhotrvajúci návrat do tela – nastáva dlhodobá “kóma”. 😦

– duševný vývoj – po čase môžu nastať duševné poruchy ako je  schizofrénia.

Ak dieťa mi astrálne cestuje, ako môžem tomu zabrániť?

Astrálne cestovanie dieťaťa je ťažké mať pod kontrolou a zabrániť sa tomu nedá, pretože si to opäť nájde svoju cestu. Môžeme sa o tom rozprávať s dieťaťom a tak mu pomôcť porozumieť a vysvetliť jeho zážitky nadobudnuté počas astrálneho cestovania. Ďalšou možnosťou je modlitba alebo prosba o pomoc pri astrálnom putovaní dieťaťa strážnym anjelom (je to najjednoduchšie, kde odovzdáte svoje dieťa do ochranných rúk anjelom, Bohu, spirituálneho pomocníka…. a vy môžete spokojne spinkať) 😉

Astrálne cestovanie – zážitok

Tým, že som mala aké, také detstvo zahalené rodinným tajomstvom, som si neuvedomovala ako dieťa čo znamená sen a astrálne cestovanie.  Starí rodičia náhlili na nás už od útleho detstva, aby sme sa modlili každý večer pred spaním. Nachádzala som sa v období, keď som všetko chcela mať vysvetlené a často položená otázka bolo PREČO? Odpoveďou bolo, aby sme boli chránení od zlého.  Prvá modlitba, ktorú nás učili nebol Otče náš, ani Ruženec, ale krátka modlitba k strážnym anjelom. Keď sme boli deťmi stále sme rozprávali rodičom o tom, čo sa nám snívalo. A niektoré sny patrili z astrálneho vycestovania, aj keď sme to síce  popísali detinsky a zase niektoré veci sme nevedeli vyjadriť slovami, tak sme sa o tom nezmienili. 😛 Kým sme rástli, aj sme to všetko vypustili z hlavy. Až po niekoľkých rokoch, v rokoch dospievania sa začala objavovať nová bytosť fyzicky viditeľná pre každého aj toho neveriaceho laika. Každú noc nás navštevovala a stála pri posteli, prišla vždy s nejakou novou požiadavkou. Veľakrát som vystúpila z tela s bytosťou, vidiac svoje telo a putovali sme rôznymi nižšími sférami. Ako dospievajúce dieťa som si to vysvetlila ako nejaký ďalší blud fantázie v sne. Keďže sa to vrátilo opäť v noci, tak vo vnútri prepukol strach. V tom momente som si spomenula na slová starých rodičov a hneď som sa začala modliť. Tá bytosť nakoniec odišla a žiadne astrálne cestovanie sa nekonalo s ňou. 🙂

Astrálne cestovanie nie je nebezpečné, ani zlé, iba to čo môže prísť s ním sú samotné bytosti z nižších rovín.

Je to síce stručne napísané a dalo by sa o tom napísať aj kniha. Dúfam, že som vás nevystrašila, ale tá prevencia, stojí za to.  🙂

5 odpovedí

  1. Teraz som rozmýšľala nad svojim malým a nad snom, čo mi raz opisoval, či to nebol sen 4 tela a nebol astrálne vycestovaný

    http://viziebosorky.wordpress.com/2011/09/06/o-com-snivaju-deti/

    Vždy ,ak ho odnášam do postele je úplne ako v tranze chytá sa pohovky, hľadá niečo len sa smejem na ňom a rozpráva mi neznámou rečou. 😆
    Ale o bytostiach mi nikdy nevravel, až na ten sen.
    Myslím, že v živote pred týmto si bežne cestovala, tak preto ako dieťa ti to išlo hladko.

    • 😀 tak to je dobré, že ti to povedal. Ja keď som astrálne cestovanie zistila pri malej slečne, tak som hneď konala, zavolala som si archanjela Michaela nech na ňu dozrie, pretože najprv som videla vojsť tieň, ale v zápätí vošla do izby krásna energia indigovej farby. A ráno som schytala otázku: “Teta Vierka, ako si to vedela?” 😆
      Dnes už nemala problém ísť spinkať a celú noc až do rána spinkala vo svojej posteli.

  2. “najväčšie” riziko je stretnutie sa s bytosťou z nižších sfér/rovín/podsvetia, ktoré chcú ublížiť prostredníctvom klamstva. Najprv sa prejavujú ako bytosti “svetla”, ale po dlhšej dobe si vydobyjú svoj zámer, ovládnuť telo –

    Tak to je iný blud – keby si naozaj astrálne cestoval/a vedel/a by si, že v astrálnych sférach sú bytosti najskôr ovládané vášňami a vesmírny zákon (rovnaké priťahuje rovnaké) sa napĺňa na 100%, takže tam stretneš presne toho, koho úroveň energie (vedomia) momentálne máš. A ovládnutie tela iným duchom je absolútna blbosť na entú…

    • Achelan, keby si čítal ďalej, tak by si pochopil, že posadnutosť počas AC považujem tiež za blud, pretože som sa ešte s tým nestretla.

      /toto riziko je pre dospelích menej rizikové ako pre dieťa, pretože dieťa to považuje stále za skutočnosť, nevie, že to môže odmietnuť, počas astrálneho putovania som sa zatiaľ nestretla s takouto požiadavkou od bytosti/.

      Citujem ta: v astrálnych sférach sú bytosti najskôr ovládané vášňami a vesmírny zákon (rovnaké priťahuje rovnaké) sa napĺňa na 100%, takže tam stretneš presne toho, koho úroveň energie (vedomia) momentálne máš.

      Riziko je, ze dieta nepozna co je to vasen, vesmirny zakon a zhmotnuje si to, co nechce, coho sa boji.

Pridaj komentár

