Vízia s tretím okom

Jeden moment spôsobil zmenu, na ktorú nikdy nezabudnem. V bdelom stave sa rozprávam s priateľmi, ale začali sa mi pomaličky vytrácať. Najprv sa vytratil priestor s priateľmi, potom nasledoval čas a neskôr utíchol všetok hluk a hlasy priateľov. Snívam alebo je to skutočnosť? Žiadny priestor, ani čas, iba nastalo samotné ticho. V tom sa začalo niečo približovať neviem odkiaľ a kam to ma nasmerované. Je ťažké určiť tomuto smer, keď priestor sa vytratil.

Čoraz bližšie sa to približovalo a v tom som zbadala symbol tretieho oka. Potom za ním prichádzal ďalší symbol, symbol kľúč a za kľúčom  nasledoval  ďalší symbol, bola to kobra s očami zo smaragdu, ktoré žiarili.

Posledný symbol – kobra sa pomaličky vytrácala, v ušiach zaznel veľký šum a v tom sa mi začal priestor a čas vytvárať, ticho sa zmenilo opäť na hluk a hlasy priateľov. Aj keď som nevedela o čom rozprávali priatelia medzi tým, kým som mala víziu, už som ani ich nepočúvala, pretože  myseľ  sa začala  zaoberať so symbolmi.

1. symbol – Tretie oko

– nazývané ako “oko srdca”, v hinduizmu je symbolom duchovného vnímania, v islámu symbol jasnovidenia. Tretie oko pomáha zjednotiť vnímanie. Boh Šiva a Buddha bývajú zobrazovaní s tretím okom  ako nástrojom vnímania, v ktorom sa v meditácii obracajú do vnútra človeka. Templári používali tento symbol ako symbol božieho vedenia. Výraz “otvoriť oči” znamená prezrieť, začať lepšie vnímať. Tretie oko sa nachádza medzi obočím a má ho určite každý.😉

2. symbol – Kľúč

– vďaka svojej moci  zamykať a odomykať dvere je kľúč symbolom duchovnej a svetskej autority a prístupu  k duchovnému a svetskému bohatstvu.  V Japonsku je symbolom šťastia, pretože dokáže odomknúť sýpku s ryžou. V kresťanstve dal Kristus svätému Petrovi  kľúče od zeme a nebeských brán.

3. symbol – kobra s očami zo smaragdu

– Hinduisti veria, že kobra má na svojom chrbáte klenot, symbolizujúci duchovný poklad. Vztýčená kobra s roztiahnutým chrbátom je ochranným symbolom kráľovskej moci, užívaným faraónmi na odstrašenie nepriateľov. Hady všeobecne súvisia s múdrosťou alebo vešteckým darom. Indická alchýmia nazývaná po svojom zakladateľovi Nágardžuna sa snaží z jednotiť energie tela na ceste k sebapoznaniu, a ochrániť tak elixír života. Smaragd je kameň lásky a múdrosti, regenerácie a uzdravenia, otvára srdcovú čakru, rozširuje vedomie, prináša pravdu.

V tom čase som pochopila, že tretie oko je vstupnou bránou k múdrosti, k jasnovideniu a vedomiu a kedykoľvek to môžeme zamknúť alebo odomknúť. Lenže to nebolo všetko o dva dni na to som putovala čakrami a v čakre tretieho oka opäť nastala vízia. Vízia bola odlišná od tej prvej, ale bola pokračovaním tej prvej.😀

Keď som už vnímala čakru tretieho oka, prenikol cez neho veľký pazúr, ktorý otvoril mi tretie oko. Neskôr na druhej strane tretieho oka na mňa sa pozeralo oko draka.  Po pár sekundách oko draka zmizlo a pozrela som sa na druhú stranu tretieho oka, bol tam vesmír a vo vesmíre kryštálové gule, ktoré zobrazovali  prítomnosť duší vo vesmíre. Mohla som nazrieť do ktorejkoľvek gule a vidieť  prítomnosť hociktorej duši aj na tejto Zemi. Ako pozorovateľ som sa ich nemohla dotknúť, ani ich posúvať, iba drak dával na všetko pozor a presúval ich. Vedela som, že drak je tam iba na jeden rok, pretože každý rok sa strieda iné znamenie, asi to súvisí s čínskym horoskopom.🙂 Keď som už o to stratila záujem, začala som sa nudiť, a tak som odišla. V tom sa vízia prerušila a opäť som pokračovala v púti ďalšou čakrou. Draky sú strážcami pokladov a My sme ten poklad.😉

Odvtedy sa dokážem pozrieť aj mimo priestoru a času a vnímať poklady Vesmíru.

3 odpovedí

  1. Vierka úžasné, Posunula si sa pekne ďalej. Zhodou okolnosti som si dnes prezerala tiež čakry, ale neprechádzala som nimi.

    Píše mi jeden chlapec, ktorý vidí do ľudí, vidí akí sú, či dobrý, či zlý, aké majú zdravotné problémy a vie, čo sa udeje na určitom mieste. Len nevie so svojim darom zaobchádzať a k čomu ho využívať. Skúša a hľadá v tom zmysel. Povedala som mu, že všetko k nemu príde v pravý čas a nech hľadá v sebe odpovede.

    Jeden čas na svojich potulkách vnútrom som nachádzala kľúče. Dodnes neviem k čomu boli a jediné čo využívam je kryštál, ktorý som našla v chráme regenerácie. Ten mi pomáha zosilovať energiu pri liečení.

    Pekný večer .😉

Pridaj komentár

