Snívanie s kamienkami

Súčasť vesmíru tvoria aj sny. Už mesiac experimentujem s kamienkami, ktoré som si intuitívne nakúpila v ezoshope. Prvý som si zaobstarala Lapis Lazuli, o niečo neskôr Kryštál a nakoniec Vločkový Obsidián. V Obsidiáne som zbadala nekonečný vesmír. Tieto kamene som kupovala bez toho, aby som vopred vedela niečo o nich. Jednoducho nevedela som, čo s nimi a nezaoberala som sa s minerálmi.

Rozhovor s archanjelom Michaelom a inými bytosťami mi objasnili zaobstaranie týchto kamienkov. Kamienky som mala používať počas snívania jednotlivým dokladaním. Ako prvý kamienok som si vybrala vločkový Obsidián, ktorý počas snívania mi ukázal temné stránky „môjho Ja“ a nevyriešené, opakujúce sa štruktúry. Ráno som vstávala dosť sklamaná z toho, čo som videla vo sne, ale prijala som to. Nasledovala ďalšia noc a k Obsidiánu som priložila Kryštál. Sen znovu poukazoval na temné stránky môjho Ja, ale aj na svetlé stránky. Všetky temné stránky sa začali očisťovať, a keď som ráno vstala, bola som spokojná, vyspatá a našli sa aj riešenia, ktoré som počas dňa nedokázala vyriešiť. Žiadne obavy, ani strach nenastali z budúcnosti a minulosť sa tiež vysporiadala prostredníctvom snívania. Nasledujúca noc nastala mystická k Obsidiánu a Kryštálu som pridala Lapis Lazuli. Lapis Lazuli mi pomohol v sne sa pripojiť k rôznym vyšším bytostiam a dokonca dostať sa k tým, čo nás fyzicky opustili z tejto planéty. Napojenie bolo úspešné ešte do čias existencie dinosaurov. Do hlbín oceánov som sa ponárala a hrala sa s dinosaurami podobným delfínom a korytnačkám, bola to relaxácia. V tom sne ma oslovila neznáma bytosť, ktorá rozprávala neznámym jazykom a jej zvuk znel, ako by sa nachádzala vo veľkej hale. Tá bytosť hovorila o presťahovaní týchto dinosaurov, že niektoré druhy boli zachránené a presťahované na inú planétu pred ich vyhynutím na Zemi. Neskôr sa zmienila o tom, že to isté by urobili pre nás, ak by nám tiež hrozilo takéto úplné vyhynutie na Zemi.

Ďalší sen, je sen s Anubisom, dostávam sa mimo hraníc času a priestoru. Čas a priestor v tomto momente sa stávajú ilúziou, sen a život preludom, mýtus a vesmír skutočnosťou.

„Skutečnost nelze vysvětlit přirovnáním, protože neexistuje nic, k čemu by se skutečnost dala přirovnat.“ PAJ-ČANG

Sen sa odohráva vo veľmi v starom meste, akoby ste sa o niekoľko rokov vrátili späť do minulosti. Domy boli nízke a pospájané navzájom, cesty boli prašné. Sen sa začal tým, že sa vraciam domov do jedného z tých nízkych domov a vnímam spolubývajúceho. Bol to mladý urastený muž, necítila som, že sme v partnerskom vzťahu. Vzťah bol iba priateľský, ako keď žijete s rodinou, ktorú milujete. V jeden krásny deň sme sa spoločne vybrali pozrieť si nejaký zápas podobnému futbalu. Na starodávny štadión prichádzalo veľké množstvo ľudí si pozrieť túto hru. Kým sme vchádzali, podišla k nám jedna žena, ktorá v ruke držala zrkadlo a so slovami prehovorila: “Vieš s kým bývaš?” Dosť počudovane som na ňu zízala o čom to hovorí.🙂 Zrkadlo nastavila pred spolubývajúceho a odraz v zrkadle sa zmenil na šakala s čiernou hlavou. Naraz mladý urastený muž sa premenil na šakala – na pol človek a na pol šakal. Jeho zdesenie ho prinútilo sotiť ma na zem a s nohou pritlačil mi tvár o zem, aby som ho tak ďalej nevidela. Na tvári som zacítila vôňu zeme a piesku. Po chvíli mi pustil tvár, ale rýchlo utiekol. Nevidela som kam utiekol. V tom sne som mala pocit, že už prešlo niekoľko dní od jeho zmiznutia a v srdci zostala iba nádej, že niekde je medzi nami a je v poriadku. Až v jeden večer, keď bola tma, som sa opäť vracala domov a po ceste z jednej z tých nízkych striech zoskočil dole na zem a stál predo mnou. Najprv som videla jeho nohy, ktoré som spoznala a pomaličky som dvíhala hlavu hore k jeho očiam. Bolo ticho a so smutnými očami som iba pár slov dokázala vysloviť: “Zamilovala som sa do toho, čo je v tebe a nie ako sa javíš navonok.” Nedokážem opísať slovami pocit, ktorý som v tom momente prežívala – je to akoby ste našli spriaznenú dušu. Anubis chytil ma za ruku a spoločne sme odišli domov do spoločného domu. Jeho šakalia podoba zostala a už si nemusel zakrývať svoju pravú podstatu.

„ Já a On, On a já, co to znamená?

Zdají se oddělené tak jako oko a vidění,

ale může být ve skutečnosti oko a vidění oddělené?

Přijďte do šťastného údolí jednoty,

kde existuje jen jedna barva;

vstup do říše sjednocení a dívej se,

jak jednota proniká vším okolo,

a teď rozpoznej trn od růže a milujícího

od Milovaného, pokud to dokážeš.“ Majster Sarmad indický sufista

Sen s astrálnym cestovaním vo vesmíre.

Tento sen sa mi ešte sníval v minulom roku, ale nezáleží na tom, pretože zanechalo stopu vo mne a uvedomujem si ho aj v tomto momente.

Hlas anjela ma vytiahol z tela, ktorý ma pozval na krásnu púť vesmírom. Veľkou rýchlosťou sme minuli z dohľadu najprv Zem a ostatné planéty nám známej slnečnej sústavy. Rýchlosť sa zvyšovala, len som videla ako sme míňali ďalšie galaxie s planétami. Nakoniec sme zastali v úplnej prázdnote, jednoducho nebolo tam nič, ani ja, ani anjel. Potom sa opäť ozval anjel so slovami: „Teraz sa pomaly vzdiaľuj.“ Najprv som videla malé Svetielko a anjel prehovoril: „To si ty a poobzeraj sa naokolo.“ Naokolo boli ďalšie malé Svetielka. „Vidíš svojich príbuzných, priateľov, všetky duše.“ Opäť som sa pomaličky vzdialila a uvidela som o niečo väčšie Svetlo, ktoré tvorili tie malé Svetielka a anjel povedal: „To je planéta, na ktorej momentálne existujete.“ Čoraz viac sme sa s anjelom vzdialili od Svetla a nasledovalo ďalšie oveľa väčšie Svetlo, ktoré vytvorilo naša planéta a ďalšie planéty nám známej slnečnej sústavy. O niečo neskôr pri vzdiaľovaní opäť sme uvideli ďalšie veľké Svetlo, ktoré tvorili galaxie aj s tou našou. Tých galaxií bolo nespočetne veľa. Kým sme sa pokračovali ďalej na ceste  Svetlá vytvárali ďalšie väčšie Svetlá, až ma anjel zastavil v prázdnote, ktorú zapĺňali ďalšie nové vytvorené Svetlá. A anjel povedal mi: „To je vesmír, to sme MY.“ Videla som obrovské Svetlo, ktoré predstavuje Jednotu všetkých Svetiel. Všetky Svetlá sa stávajú súčasťou obrovského Svetla. Zážitok sa ťažko opisuje slovami, ale verím, že vesmír je náš domov. Možno aj vás anjel zoberie na takúto púť naprieč vesmírom.😎

Když se student zeptal mistra Guangfana:

“Co jsem?” mistr odpověděl:

“Je v tomto úplném vesmíru něco, co ty nejsi?”

Je to alchymistická premena „kameňa mudrcov“? Opus magnum „veľké dielo“, je svojou podstatou procesom zmeny alebo transmutáciou, ktorá môže byť fyzická, psychická alebo duchovná. Cieľom alchýmie je premena základnej látky vo vyššej látky. Premena kovov na zlato, alebo premena najzákladnejšieho ľudského vedomia a skúseností v hlbokom preniknutí do podstaty. Konečným cieľom alchymistu je „vnútorný poklad“ – lapis philosophorum – „kameň mudrcov“. Obsidián, Kryštál a Lapis Lazuli vytvorili alchymistickú premenu psychickú i duchovnú a zároveň pomohli mi nájsť, otvoriť „vnútorný poklad“.

2 odpovedí

  1. Vierka idem skúšať aj j. Občas spím s retiazkou s krištáľom. Idem testovať lápis lazuli. Obsidian mahagónový mi padol do oka, asi ho objednám. Ku mne tiež kamienky prichádzali postupne a až som si ho kúpila a čítala jeho vlastnosti, zistila som prečo tomu tak bolo a k čomu ma mali naviesť.

    Ten sen s tým šakalom, čo keď to bola spomienka na minulý život? On bol zvonka neznámy a jeho premena ti dala znamenie, že ti je veľmi blízky.

    Práve dnes som rozmýšľala nad astrálom, keby sa mi konečne podaril a strach ma nevrátil, alebo by ma nik nasilu neťahal von kam by som sa išla pozrieť.

    Ok moja pekné sny želám

    • Ďakujem Martinka,
      tiež som uvažovala nad tým, že je to spomienka na minulý život. Ak áno, tak ich mám veľa.😉 Už nepozerám na to, či je to minulosť alebo budúcnosť, pretože podstata je stále tá istá, mení sa iba prostredie.🙂 Prajem aj Tebe krásny a slniečkový deň.😎

Pridaj komentár

