Telá mimákov

Dnes im venujem minútku ticha vesmírnym priateľom.  Takto vyzeral aj ten, ktorý sa pri mne pristavil, ibaže bol živší.😛

3 odpovedí

  1. Vierka ako si ho videla? Ja som počas zaspávania videla troch na chvíľu , prišlo to ako jasný obraz. Nahliadla som k nim a jeden z nich sa mi díval do očí. Vôbec nechápem prečo sa mi zjavili.

    • Videla som ho v skutočnosti, stál predo mnou 1,5 m, ale to bolo už dávno.🙂 Nebol to sen, pretože som vonku pozorovala hviezdy s mp3 prehrávačom, ktorý mi včera nanešťastie zlyhal. Nepočula som, že sa niečo približuje, iba som zbadala rýchle mihnutie pod konárom stromu a potom som ho videla v plnej kráse aj jeho pohyb ako sa približoval ku mne. V podstate som onemela, keď stál pri mne v blízkej vzdialenosti a pozerali sme na seba. A taktiež vyzeral ako tí vo videu. Sny o mimozemšťanoch som mala až po tejto životnej skúsenosti – o blízkom stretnutí s iným druhom ako sme my.🙂 A neskôr prišli aj vízie o jednej pyramíde, kde sa opäť stretnem s tými mimákmi, aby sme našli jednu kamennú dosku, a pritom bude aj pokolenie z Adama.🙂 Tá pyramída má súvis s Mayským kalendárom – no viac nemôžem povedať. Vysvetlenie tejto dosky už dostávame prostredníctvom channelingov. Mimozemšťanov a UFO objekty už považujem za samozrejmosť, aj keď niekde tam prebieha ešte mimozemská bitka.😛
      Martinka, tvoj jasný obraz, je niečo ako vízia s astrálnym putovaním. Nápodobne sa mi zjavil rovnako jasný obraz o pyramíde, ale nepovažovala som to za dôležité, brala som to ako výplod fantázie. V tom momente ako sa mi zjavili ďalšie série o pyramíde ako je cesta k pyramíde a cesta ku kamennej doske v pyramíde, už som zaostrila pozornosť a zapisovala si to.

      • Je tých dosiek 4? Nejaký podobný film som pozerala ,ale bolo to o tom, že ak zobral jednu dosku, ktoré sú ukryté v rôznych častaich zeme, tak vždy zbudil nejakého démona, ktorý ho chránil, ale to bol film. Určite nebol podľa skutočnosti.
        Vierka tak buď opatrná. pááá

Pridaj komentár

