Pohľad

Najčastejšie vyhľadávaný výraz na tomto blogu za posledný rok sa stal „Kto je helar“. Je to zaujímavé, pretože na tomto blogu sa nenachádza žiadna helar.😀 Z toho vyplýva, že hľadajúci hľadajú niečo o helar, alebo aspoň nejaký názor na helar. V skutočnosti nepoznám helar osobne a taktiež nemôžem „mať“ na ňu názor, pretože nepoznám ani samú seba, ale za to vám môžem poskytnúť pohľad na jej blog EPRAKONE  /ezopédia/, a to, čo mi priniesla do života.😉

Skôr ako som putovala sebapoznaním, hľadala som podobne zmýšľajúcich ľudí. Jedného dňa som objavila stránku minigrimi a potom nasledovala stránka Angelárium, v ktorých sa nachádzajú rady na nezaplatenie. Nevedela som, čo je to meditácia, čo je to channeling… Denno-denne som čítala každý nový článok a hltala nové poznanie nevedomosti o svete, ktorý som do dnešného dňa ani nepoznala.

Čo mi priniesla Helar existencia:

1.premenila mi negativistické vnímanie na svet plný optimizmu😎 (nestačia iba ružové okuliare)

2.porozumieť emóciam a pocitom

3.prebudiť neprebudené zmysly

4.nájsť si čas na oddych, relax a meditáciu

5.možnosť vstúpiť do rôznych podobne putujúcich ezo skupín a vznik vzťahov s novými priateľmi

6.úprimne nastaviť zrkadlo, aby som lepšie videla Kto som – ego a nechala tak sebarealizovať

7.načúvať anjelom a vlastnému srdcu

8.nájsť odvahu šplhať sa ezoterikou, vykročiť vpred sebapoznaním

9.pochopiť nepochopené

10.čarovať  pomocou kúziel

11.milovať všetko a byť milovaná,  aj tak sme všetci na jednej lodi

12. pomáhať a tvoriť v živote

13.pozorne čítať inštrukcie v článku

14.zakúsiť do poznania nepoznaného skúsenosťou

Nielen Helar, ale aj všetci, ktorí prichádzajú nám “náhodou” do života sú súčasťou Vedomia – celku ako sme my všetci. Každá časť putuje rôznymi cestami s rovnakým cieľom.  Nakoniec sa chcem týmto článkom poďakovať všetkým wordpress blogom za ich trpezlivosť byť otvorení všetkým a všetkému prostredníctvom článkov.

Posudzovanie podľa vzhľadu

Jeden mudrc ležal pri ceste, hlboko ponorený do samádhi. Šiel okolo nejaký tramp, uvidel mudrca a domnieval sa, že je to taký tramp, ktorý nemá čo robiť, a tak oddychuje na okraji cesty. Potom šiel okolo nejaký zlodej. Ten si pomyslel: „Tento muž musí byť zlodej. Musel v noci niekoho okradnúť a teraz si tu počas dňa spí.“ Ďalej šiel tadiaľ opilec. Bol trochu pripitý, a tak na mudrca zavolal: „Ahoj! Prečo si toľko pil? Pozri, ja mám lepšiu stabilitu než ty, ja nespadnem na zem ako ty.“ Nakoniec prišiel mudrc a ten si okamžite všimol, že muž ležiaci pri ceste je veľký mudrc ponorený v samádhi. Prisadol si na okraj cesty a jemne mu začal masírovať nohy.
Táto krátka poviedka objasňuje, že mudrca pozná iba jedine mudrc. Vnútorná podstata sa nedá poznať podľa zovňajšku. Swámi Ramdas o to hovoril: „Nevedomá duša nemôže rozpoznať božskosť v človeku, z ktorého vyžaruje univerzálny duch.“ Rámakrišna to potvrdil týmito slovami: „Siddhové sa niekedy potulujú ako naivné deti, niekedy ako podivní ako inokedy ako blázni. Túlajú sa v rôznych prevlekoch.“

Pridaj komentár

