Vízia o zemetrasení

Chystá sa veľké zemetrasenie v Indii?

V sobotu 03.12.2011 počas dňa sa mi zastavil svet na 1 sekundu, nastala opäť vízia. V tejto vízii som sa nachádzala v Indii. Ženy boli odeté v  sári. Deň vyzeral byť pokojný, bolo slnečné počasie a sucho. Vonku sa hrali skupinky detí a ženy pracovali v ich každodenných činnostiach.  Po chvíli začali otrasy, potom nasledovalo praskanie pôdy a zem sa začala zmršťovať a prepadávať. Videla som ako ženy a deti utekali s krikom, taktiež som videla aj tích, ktorí sa prepadli. Vízia v tom momente skončila. /Nemám rada pohľad na utrpenie/

Nebol to sen, pretože som stála a moje vedomie sa nachádzalo v inej krajine. Viem, že to nie je pozitívna správa. :-?  Moje rozhodnutie publikovať vízie spočíva v tom, že sa každá jedna vízia naplnila, ktorú som doteraz nenapísala na tento blog.

2 odpovedí

  1. Ja som rada, že moja vízia s bratom teda dve vízie sa nesplnili, lebo v jednej ho zrazilo auto na prechode a v druhej som ho už v nemocnici nenešla, posteľ, kde ležal už bola prázdna. Upozornila som ho nech je opatrný.😉
    Vieš čo je zaujímavé? Keď zaspávam a upadám do inej roviny vidím obrazy ľudí , ktorých nepoznám, akoby sa kamera v mojej hlave zameriavala na nejaké deje v nezmámom svete a občas príde aj zvuková správa a vždy sa miknem, alebo len výkrik niekoho, či zvolanie. Neviem odkiaľ to prichádza. Vtedy mi Messiel zakričí nech už konečne spím a neblúdim .😆
    Do koľko dní sa ti zväčša plnia vízie?

    • 😀 Napodobne vidím ľudí vo vízii a už sa mi stalo, že som stretla jedného z nich. V živote sme sa nestretli, a keď sa pozdravíme, nepoznáme mená navzájom, padne aj neistá otázka: Odkiaľ ťa poznám?😆 Pocity máme rovnaké ako spriaznené duše, dlhodobí priatelia. V poslednom čase sa mi to stáva dosť často.
      Vízie sa mi nenaplňujú podľa časovej roviny, ale v postupnosti ich naplnenia. Pred touto víziou sú ešte dve vízie, podobne ako pri informáciach od anjeloch /čo sa ešte stane do roku 2011/ – zatiaľ sa naplňuje, ale nie je ešte dokončené. Víziu podľa času je ťažké určiť, pretože sa mi niektoré naplnili hneď na druhý deň alebo až o dva-tri mesiace.

Pridaj komentár

