Channeling o karme a všeličom

Tento channeling nie je vytvorený pomocou kyvadla, ale napojením cez srdce.  Moja dôvera dosť upadala a stále som sa potrebovala o niečo zachytiť. Nakoniec lipnutie na kyvadle prerástlo do nedôvery vlastného srdca, a tým aj seba.

Channeling 04.12.2011 archanjel Rafael

 Ahoj dieťa zlaté.😀

Ahoj Rafael, liečiteľské dieťa, vidím, že si vtipnej nálade.🙂

 Vidíš alebo cítiš?

 Ops, tak cítim, chybička sa vbloudila.🙄

 Pozor na slovíčka, vyberaj totožné slová. Ja to viem, ako si to myslela, ale mnohý iný to nemusia pochopiť.😉

 Rozumiem Ti.😛

 Pracuj na tom, aby nám rozumeli viacerí.😀 V krásnej duši prebýva energia podobná nám, preto ťa rôzne nazývame. Podľa týchto slov zistíš svoj rast, aj keď navonok si sa nezmenila. Oči sú zrkadlom do duše. Mám rád, keď sa ráno pozeráš do zrkadla a hovoríš si: „Ako na duši, tak na tele.“ Vidím ako si uvedomuješ svoj stav a hneď to napravíš vhodnou rannou afirmáciou.

 Áno, ale keď príde „skúška“ – riešenie karmy, tak mi je na nič afirmácia. Vtedy musím prijať osud, nemusela by som, ale znovu to opakovať, tak to nie, držím sa zásady tu a teraz.🙂

 Sila mysle je zázračná, ak nájdu viacerí silu v sebe, ktorá je ukrytá pod ich slabými stránkami, potom nájdu silu prekonávať prekážky a dokážu vyriešiť aj karmu.

 Ach, tá karma, ešte, že ste s nami v každej chvíli. Niekedy nechápem čoho som schopná a čo som spôsobila v minulosti. Môžem odpustiť minulosti a urovná to karmu?

 😀 Čiastočne, je to len začiatok, a potom nastanú situácie, v ktorých tú karmu riešiš. V prípade, že sa ti to nepodarí, tak ideš znovu, lebo to chceš uskutočniť. Uvažovala si o tom, že nie všetko je to z dôvodu karmy?

 Tak nad tým som neuvažovala.😐

 Tvoje cesty a cesty iných sa v niektorých častiach života stretávajú, je to podobne ako pavučinka utkaná pavúčikom. Tieto cesty nesúvisia s karmou, ale naopak rastom, uvedomením si a pomáhajú vám nájsť silu v slabých stránkach vášho Ja.

 Aj tie vaše cesty sa k nám zamotávajú.😉

 :-D A čoby nie, veď sme poslovia. Aký poslovia? Sme taký, ako nás nazvete. Podobne je to u teba, najprv orfoman (napoly duša/napoly anjel), neskôr anjel Sofie, teraz ťa nazývame archanjel a v tomto channelingu dieťa zlaté.😉

 My chceš povedať, že nezáleží na tom ako vás oslovujeme?

 Svet sa nezaložil na názvoch, tie ste si sami vytvorili. Boli „časy“, keď ste len vydávali podivné zvuky.🙂 Potom prišla reč, ktorú vás postupne naučili vesmírni bratia. Čo myslíš, odkiaľ sú tie dosky, ktoré dodnes obdivujete?

 No ja neviem Rafael a ty mi vieš povedať?

Orion. Jedna doska, ktorá nie je odkrytá sa nachádza na tejto Zemi. Ukryli ju. Kým nastane čas odhaliť ju, musí sa táto Zem očistiť.

Rozumiem Ti Rafael, mala som tú česť spoznať podvodníkov, rôznych kritikov i skeptikov. Našťastie ste ma naučili vidieť u týchto ľudí iba to dobré a odpustiť im.

Viac ti nemôžem povedať o tejto doske a o vesmírnych bratoch. Jediné na čo môžem vás pripraviť, že rok 2012 bude významný a jedinečný, iba pre tých, ktorí sú na to pripravení – vyvolení.

 Z toho vyplýva, že podľa anjelských slov, ak jeden, tak všetci.😉

 Naučila si sa predsa niečo. Je to tak, každý jeden je vyvolení, všetci sú súčasť božskej energie a s ňou je spojené všetko. Čo cítiš ty, to isté cíti niekto za „veľkou mlákou“. Keď vás bude viac, ktorí sa budú snažiť o vedomé konanie dobra, o to lepší svet tvoríte nielen pre seba, ale aj pre iných, ktorí obývajú nielen túto Zem, ale aj pre vesmírnych bratov. Ste stvoriteľmi tu a teraz, na to vyvolení. Vedomé konanie dobra pre každú božskú energiu, znamená nevytvárať si karmu s ním, ale konať pre Boha – Otcove vedomie. Môže sa stať, že vaše nevedomé konanie vás stiahne späť. Nádej “zomiera” posledná, ak si včas uvedomíte nevedomosť svojich činov, skôr odpustíte, je vám odpustené, a nájdete seba, svoju silu v slabých stránkach vášho Ja . Stáva sa to kým dospejete do vnútorného dieťaťa, nemajte z toho obavy, pretože my sme všade a pomoc vám poskytneme kedykoľvek a kdekoľvek. Pamätáš si na nevedomé konanie?

 Áno Rafael a veľmi dobre si ho pamätám.:-/ Držala som sa iba duchovnej hodnoty, ale tú druhu som odmietala, až kým tá materiálna ma nepošteklila a moja túžba prerástla až do hnevu, pocitu nespravodlivosti. Mala som šťastie, že som si to uvedomila ešte v tomto živote. Každá časť božskej energie má inú úlohu, a tým aj svoje hodnoty a priority.😉

Uvedomenie si, že máš všetko a že si všetkým, nepotrebuješ si vytvárať hodnoty a priority. Prijímaš to všetko tak, ako je, ako prichádza. Prišla k tebe myšlienka, aká je to?

 Myšlienka: Ľudia, ktorí túžia po moci, sláve, peniazoch a iných hodnôt, nie sú šťastní, ich túžba je nenaplnená, pretože nie sú v stave vedomia svojich činoch a šťastia. Nevidia hodnotu seba, ale vidia hodnotu niečoho, posudzovanie hodnôt iných a odsudzujú tým aj seba. Nevidia hodnotu celku. Niečo mi stále „vŕta“ hlavou, čo myslíš pod pojmom vedomé konanie dobra?

 Vedomé konanie dobra, je to konanie nielen pre seba, ale aj pre iných, pre Všetko. Určite by si nekonala vedome tak, aby ti to ublížilo.🙂

 Tak to určite nie.🙂

 Je dosť neskoro, a predsa skoro ráno vstávaš ranné vtáča, aby si mala dostatok síl, prajem ti uletený operený let do snov.🙂

 Iba s tebou tam odletím.🙂 Ďakujem ti Rafael za každé slovo v tomto channelingu.😉

Pridaj komentár

