Z denníka: Anonymná pošta – biela labuť

 Krásne slnečné ráno je už polovičným úspechom nového dňa, ktorý vyčarí na tvári úsmev a radosť.  Skôr ako som vyrazila do práce, v srdci zaznel jemný hlas: “Pozri sa do schránky.” Bolo mi to čudné, pretože včera schránka bola prázdna a tak skoro ráno poštár nechodí. Pomaly som prichádzala ku svojej poštovej schránke,  veľmi som pochybovala, že tam niečo nájdem. Kým som sa približovala zbadala som, že tam niečo je, ani veľké, ani malé. Už mi prebehla myšlienka o vloženej reklame nejakej spoločnosti. Keď som otvorila tú schránku, nebol tam ani list, ani reklama, bola tam biela labuť, vystrihnutá z bieleho tvrdého papiera. Opatrne som to vyberala a hľadala meno od koho je tento dar alebo žart🙂 .  Nebol tam uvedený odosielateľ, nebol tam ani priložený list, iba tá biela labuť. Už som premýšľala, že mi to vložila nejaká detská dušička, ale schránka je pripevnená vysoko pre dieťa. Prestala som premýšľať, aj tak ma to prekvapilo a vykročila som s dvojnásobnou chuťou do práce.🙂

Čo tým myslel anonym bielej labute? Môžem vychádzať zo symboliky, a to: čistota slnečného a mesačného svetla, dokonalá Jednota – rovnováha života.

2 odpovedí

  1. http://www.youtube.com/watch?v=oi_mplXqYfc (Dom pri jazere)
    ………….každý deň sa stane zázrak,len ho treba vidieť srdcom………….R

  2. …milé,😉 To mi pripomenulo zážitok, ako sa jedno dievčatko na mňa v autobudse dívalo a keď som sa na ňu zapozerala usmiala som sa a ona mi šepotom poslalal slovo ďakujem. V tom slove bola sila, lebo som pocítila teplo pri srdci a príjemný pocit. Ďalší raz ako išla autobusom , tak ako ma zbadala tak sa zarazila a zastavila, akoby bola prekvapená, neviem čo na mne videla. Viac som ju už nestretla.
    Niekto vedel, že ťa tým poteší. Krásny dník….

Pridaj komentár

