Sen – invázia :-)

Sen z 08.06.2011 – Invázia

Tak tento sen bol pre mňa oveľa viac významný ako iné, pretože som našla príčinu toho,  čo v iných vyvolávalo podráždenosť.😕SEN: Bol to obyčajný pokojný  a slnečný deň.  Do chvíle kým sa na oblohe neobjavili vesmírne lode. Po dlhšom čase prileteli aj vojenské stroje, ktoré ostreľovali vesmírne lode. Z lodí začali vychádzať rôzne bytosti a unášali ľudí. Neskôr som sa nachádzala v nejakom dome so skupinou ľudí. Ten dom chránila veľká hradba a útoky neustávali. Prestali lietať vojenské stíhačky a tú hradbu mimozemšťania začali dobývať. Počas útoku uniesli ďalších ľudí z domu a zostali sme v tom dome traja. Bol to starec v bielom, s bielou bradou a vlasmi, malé dievčatko a ja. Neskôr ma starec zavolal, aby som sa prišla pozrieť. Z okna som pozorovala aj so starcom ako sneh pokrýva všetky kvety a zelenú trávu.  Dodala som: “Je leto a sneh je v lete nezvyčajný, vyzerá to na koniec sveta.”😕 Starec mi podal ruku a začali sme sa spoločne modliť, bola to modlitba záchrany a odpustenia. (Na slová si nepamätám) Opäť prichádzali mimozemské bytosti, ale kým prichádzali to malé dievčatko začalo spievať. Ja a starec sme sa schovali a chcela som, aby to dievčatko sa schovalo tiež. No neskôr sa dievčatko premenilo na rovnakú bytosť akí boli votrelci. Pocítila som zradu a pochopila som, že to dievčatko bolo parazit, ktoré prezradilo nás všetkých v tom dome. Najprv som si myslela, že nás už dostali, ale nakoniec prišli štyria bojovníci, ktorí odstránili dievčatko a oslovili ma ako ma volá iba mama. Potom ja a starec s bojovníkmi sme odišli z domu a všetky vesmírne lode boli preč. Sneh sa pomaličky roztápal a na ulici stáli zmätení ľudia.

Výklad sna z môjho uhla pohľadu: Tým, že som sa stala priamym účastníkom tohto sna znamená pre mňa, že sa to týka aj mňa a nie iba iných, ako to zvyčajne býva, keď počas sna sa stávam pozorovateľom. Vesmírne lode považujem za votrelcov negatívnej energie a únos ľudí je to, čo mi zobrala táto energia a to sú priatelia a mnohí iný v mojom okolí. Aj keď sa moje éterické telo (hradba v tomto sne) bránilo, nakoniec podľahlo a oslabilo sa na toľko, že títo votrelci prenikli do môjho vnútra (dom). Keď unášali ľudí aj z domu, zanechali tam parazita. Tento parazit sa ukrýval v malom dievčatku, ktoré bolo nevinné a hravé. Starec ako múdrosť a čistota srdca ma upozornil na vonkajší vplyv a zmenu vonkajšieho prostredia. Srdce mi pomohlo sa správne rozhodnúť s modlitbou, ktoré prosilo o záchranu a odpustenie všetkého, čo to zapríčinilo – očista Svetla. Zatiaľ čo moje Ja a srdce sa skrývalo pred ďalším útokom, malé dievčatko (vnútorné dieťa) odkrylo parazita. Vnútorné dieťa ma zradilo, pretože odmietalo spolupracovať so srdcom a mojim Ja. Nakoniec toho parazita odstránili štyria bojovníci (anjeli) a oslovili ma prezývkou, ktorá znamenala, že je všetko v poriadku. Svojmu vnútornému dieťaťu som odpustila, pretože ono nemohlo za parazita, ale samotný parazit, ktorý ho menil na netvora.

Spomínam si na jeden animovaný film od Final Fantasy: Esencia života. Kde hlavná hrdinka tohto filmu premenila vo svojom vnútri parazita pomocou Gaie a tento parazit začal meniť ostatných parazitov na pokojné duše.

Keď som si spojila tento sen a film od Final Fantasy, zistila som, že mám odpoveď aj na to, čo som riešila za posledný mesiac s viacerými priateľmi. Je to o negatívnej energie, ktorú sme prijímali od iných (pozor nevyciciavali nás, ale my sme od nich prijali negatívnu energiu). Väčšina z nás sa vyhýbala veľkým skupinám ľudí, pretože také veľké množstvo naraz negatívnej energie, bolo neznesiteľné niesť celý deň. Prežívali sme bezdôvodne úzkosť, nepomohli nám žiadne známe praktiky na odstránenie negatívnej energie a ani dokonca amulety. Vyskúšali sme úplne všetko, mnohí sa s tým zmierili, že už  to tak má byť. Tá bezdôvodná úzkosť znamená, že niekde vo vnútri nás sídli parazit, ktorý priťahuje tú negatívnu energiu od iných. My ho môžeme premeniť pomocou Gaie – esenciou energie našej Matky Zeme a tento parazit bude  automaticky premieňať ostatné negatívne parazity v okolí na spoločnú esenciu. Pomôcť nám môže  napojenie sa na Gaiu prostredníctvom meditácie, ale niektorí neuznávajú meditácie, tak stačí aj modlitba na záchranu a odpustenie.😉

Niekedy aj naše sny majú veľký význam a stávajú sa pre nás odpoveďou na problémy, ktoré nedokážeme vyriešiť počas bdelosti.

Ukážka z filmu Final Fantasy: Esencia života =  http://youtu.be/wsQg7rpC2zI

3 odpovedí

  1. Prečítaj si u Meda, čo znamená mimozenšťan http://www.medo.cz/jaromir/kniha_snar/index.html
    a archetyp UFO
    http://www.medo.cz/jaromir/kniha_trn_2v/_index_3io.html
    Ja som mala kozmický sen, ale mimozemšťanov som ešte v sne nemala.😛

    • ďakujem anitraM, chcela som si pozrieť aj v snári, ale význam mi to nedávalo, teda zatiaľ.

  2. A doplňujem prostredníctvom komentu, že dňa 07.06.2011 a 08.06.2011 boli spozorované UFO objekty v Nemecku, Rusku, Japonsku a v Taliansku.
    Sen môže mať väčší význam ako som ho vyložila.😕

Pridaj komentár

