Mandaly s víziami

Jedného dňa ma napadla myšlienka, že všetky svoje vízie si zachytím do mandál. Nechcem si nechať tieto vízie iba pre seba a moja túžba podeliť sa o tieto vízie s inými rástla.  Moje prvé mandaly s víziami :-) 

V tejto mandale je znázornená nová vízia. V strede sa nachádza ohnisko, ktoré slúži ako portál – brána do iných sfér:

Ďalšia mandala obsahuje víziu neznámej pyramídy:

5 odpovedí

  1. Pekné, čo ak to ohnisko, tá brána do iných svetov je práve v tej pyramíde? Ešte si si neskúšala robiť cestu k nej?

    • Nie, už som mala víziu, čo sa v nej nachádza, bola tam veľká oválna kamenná doska. V tej pyramíde som nebola sama, ale boli tam aj so mnou nejaké iné bytosti a tieto bytosti som zaviedla k tej kamennej doske. Neskôr som mala víziu o správnej ceste v pyramíde, ktorá ma zavedie ku kamennej doske… je toho strašne veľa. Určite viem, že keď nastane čas túto pyramídu nájsť, už budem vedieť tú cestu, pretože v každej vízii som išla na istotu.
      V podstate ku pyramídam neinklinujem a prvú víziu som nebrala vážne, ale teraz viem, že to bude mať ešte veľký význam. Dokonca aj na hranici dvoch svetov ma naspäť stiahli tieto bytosti do tohto sveta. Tie bytosti neboli ľudia, ani anjeli, ani bohovia.

  2. Máš pravdu, ak príde čas, tak sa ti cesta ukáže. Ja som chcela isť pozrieť do púšte a k pyramídam, len jednoducho tam cesta pre mňa neviedla, a bola tam neviditeľná clona, čo ma nepustila ďalej.😕

    • Hmm, ja som sa s tou clonou nie raz stretla a vytvára sa vtedy, ak niečo nechceme pripustiť bližšie kvôli bezpečiu. Taká clona ochraňuje pred niečim alebo niekým. Väčšinou sa mi to stáva pri stretnutí s temnými.

      • Ja som to tiež tak pochopila, že buď je to preto, že by som nepochopila to, čo by sa tam odohralo a nevedela si prideliť čo to pre mňa znamená, alebo je tam smer cesty, ktorý nie je pre mňa bezpečný. Je to zrejme naozaj ochranná clona, ale občas sa mi zjaví, keď niekto má presný smer určený a vtedy idem aj tam kam ja nechcem. Je to zaujímavé.

Pridaj komentár

