Kruhy v obilí MÁJ 2011

Kruh v obilí objavený v Indonézii:

a kruh v obilí objavený v USA v štáte Tennessee:

3 odpovedí

  1. mne sa to velmi paci ako je to urobene, je to na obrovskej ploche a ak to robil clovek, urcite mal pekelnu svalovicu xixiixixi

  2. ten kru vznikol asi za 1 sekundu, neviem ako si niekto moze myslet ze to robia nejaky lodia (vela lebo je to obrovske) a v noci a ziedny farmar si nikde nikoho nevsimol , ja na ziadne nadprirodzene kokotini neverim takze odpoved je jasna pre zdravo uvazujuceho cloveka kedze uz aj ututlavaci nasa priznali ze sa nasli ,,pozostatky mimozemstanov´´ a ze su 10000% inteligentnejsi . neviem preco sa si niekto mysli ze mi sme najmudrejsi a sme tu sami v galaxii, podla mna niesme sami ani v slnecnej sustave,(ked vedci objavili ze na 1 mesiaci jupitera by teoreticky mohol existovat zivot)

    • Oni sú, pred dvoma týždňami som našla v bazéne na ľade presne v strede vytvorený veľký kruh – kontakt sa vydaril.🙂 A som si na 100% istá, že to človek nevytvoril. Dodnes nepochybujem o existencii mimozemšťanov, pretože už som jedného z nich videla v realite a stál predo mnou iba 1,5 m. Môžu si písať čo chcú, neprekrútia pravdu, ktorú som v skutočnosti zažila.🙂

Pridaj komentár

