Sen s Gabrielom

Sen sa veľmi rýchlo odohral, a preto bol o to krajší. V pozadí som zaregistrovala hlas archanjela Gabriela, ktorý ma ťahal z postele so slovami: “Poď, niečo ti chcem ukázať.”  Neskôr som ho videla a ťahal ma z tela von. Potom sme leteli ponad mračná a zastavili sme sa vo vesmíre. Otočila som sa a zbadala našu Zem, teda videla som Ameriku a časť Ázie, na ktoré dopadalo ešte svetlo zo Slnka, ďalšia polovica Zeme bola ešte zahalená v tme. Spýtal sa ma: “Vidíš to?”  “Nie, nevidím,” odpovedala som. Gabriel na to: ” Pozri sa lepšie”. V tom momente som zaostrila zrak a priblížila sa bližšie k Zemi. Videla som krásny biely kŕdeľ vtákov, ktoré sa sťahovali z Ameriky do Ázie. Bol to nádherný moment v sne. Vrátila som sa späť a prebudila sa na štekanie psov, ktoré neprestalo až do 3. rána.🙂

Pridaj komentár

