Ophiel

Cez kyvadlo neprichádzal ani jeden anjel, ale po prvýkrát sa mi objavilo meno Ophiel. Dodnes prichádza počas channelingovania  a odovzdáva mi rôzne posolstvá.

OPHIEL, 15.03.2011

Kto si Ophiel? Predstavíš sa mi?

Som vládca Merkúru, Olympský duch, nie som mág, nikdy som s temnotou nespolupracoval.

(Po krátkom predstavení, predsa som nazrela do vyhľadávača na internete a našla som tam rôzne informácie. Prvé jeho vety súhlasia s informáciami na nete, ale našla som ešte jedného okultistu, učiteľa, ktorý sa nazýval Ophiel- Edward c. Peach) Tí, ktorí ťa vyvolávajú, vyvolávajú Teba?

Nie, vyvolávajú okultistu, ktorý sa tak pomenoval. Moje meno je potrebné pozbaviť okultizmu.

Máš priestor. 🙂

Mňa vaši klamári nezaujímajú. Povedz mi, radi si vytvárate monštrá?

Ja nie, ale niektorí  asi áno, asi pre strach. Neviem ti presne povedať prečo, ale ak sa pozriem na seba, z môjho pohľadu, rada pozerám horory, akčné a katastrofické filmy. Vyvolávajú vo mne napätie, niekedy strach, ale hlavne humor.  Podľa mňa,  je to predstava fantázie z temnej stránky nášho Ja. 😕

Predstava môže nadobudnúť reálnu podobu. Ľudí môže ovplyvniť negatívne k možnosti sebadeštrukcie. Pokračovanie vašej budúcnosti je neisté. Nemáš sa čoho obávať, nik nezanikne iba hmota.

Keď si vytváram predstavu, je to klam /mája/?

Vytvárate si predstavy, tie sa transformujú do hmoty, žijete v predstave – v klamstve.

Chceš mi tým povedať, že ak je tá predstava akákoľvek pozitívna alebo negatívna, žijem stále v klamstve?

Áno, klameš tým hlavne seba a tí druhí sú už oklamaní samí sebou, aby sa vyhli svojmu klamu, tak potvrdia tvoj klam za správné. Vaše myšlienky, túžby, predstavy sú naplnené, pretože vesmír je štedrý pre každého jedného rovnako. Vyšleš klam, dostaneš to.

😆 tak počkaj, ale tiež si radi vytvárame bytosti ako sú jednorožci alebo fénixovia  a nie sú pretransformovaní do hmoty.

Na tvojom mieste by som sa nesmial, pretože to ešte neznamená, že čo nevidíš, to neexistuje.

😯 Ups, slovíčko NEEXISTUJE už dlhšiu dobu nepoužívam, pretože verím, že všetko existuje, len nie tu a teraz. 😐

Tak, rybička sa chytila do siete. 😀 Dávajte si pozor na predstavy, myšlienky a túžby, zhmotňujete ich.

Podľa toho, čo mi tu hovoríš, je lepšie nevytvárať si predstavy, myšlienky a túžby, pretože začínam život žiť v ilúzii.  Musela by som prestať myslieť, čo je nemysliteľné u ľudí, alebo myslieť iba na Krishnu.

Krása, no nie? Nemusíš myslieť iba na Krishnu, môžeš aj na mňa myslieť, na vládcu Merkúra. 😉 Upokoj myseľ a myslí na to, čo existuje, tak neoklameš iných, ani seba.

Ďakujem ti za slová, ale už začínam rozumieť slovám: never všetkému, iba sám sebe. Nemôžem poprieť vlastnú existenciu na tomto Svete. Nikdy si nemôžem byť istá, že tá moja predstava, myšlienka alebo túžba, je tá správna a pozitívna, pretože ma môže ovplyvňovať  aj sebadeštruktívne.

Neskôr vo svojej obľúbenej knihe Minúta múdrosti od Anthony de Mello našla som niečo o KLAME:

KLAM

Ako rozpoznáme pravého mystika od falošného ?” pýtali sa žiaci, ktorí prejavovali prehnaný záujem o všetko okultné.

“Ako rozpoznáte pravého spáča od takého, čo spánok len predstiera?” spýtal sa Majster.

“To sa nedá. Len sám spáč vie, kedy spánok predstiera,” odpovedali žiaci.

Majster sa usmial.

Neskôr povedal: “Ten, čo spánok  predstiera, môže oklamať ostatných – no nemôže oklamať seba. Žiaľ, falošný mystik môže klamať nielen iných, ale i seba.”

 


3 komentáre

  1. Merkúr je vládcom môjho znamenia, tak týmto zdravím Ophiela 😛

  2. Tak nech sa nepokazí… 😛

Pridaj komentár

