Okamih osudu

Čo je to vlastne osud? Niekedy premýšľam nad tým, ako môžem zmeniť rozhodnutie tak, aby som mohla niečo urobiť inak, možno lepšie. Je to omyl – nemôžem osud zmeniť iba ho oddialiť. Akékoľvek rozhodnutie urobím,  je to už dávno predurčené v mojej knihe života a jeho osudu. Každé rozhodnutie, ktoré vykonám je správne, tak, či onak musím si raz vybrať.

Ak zmením spôsob života, ešte neznamená, že som zmenila aj svoj osud. Jedného času som dostávala rôzne informácie od anjelov, čo sa stane v danom roku. Ich informácie sa naplnili až na jednu informáciu, do ktorej som nepriamo zasiahla. Nadišiel deň, kedy sa táto informácia mala uskutočniť a tešila som sa, že tento deň nenastal tak, ako mal. Mýlila som sa, o rok sa to naplnilo, ale miernymi následkami, aké mali nastať. Osud som vlastným rozhodnutím nezmenila, ale oddialila do budúcnosti. Vtedy som pochopila, že môžem prijať  to, čo  sa má stať, lebo je to už dávno stanovené nejakou Vyššou myšlienkou.  Nakoniec anjeli mi dokázali ich nadhľadom pozrieť na daný osud, že to čo sa stane, je pre dobro všetkých, aj keď v tom momente nevyzerajú rozhodnutia ako za správne.

Osud som prijala a viem, že kdekoľvek som, som tam, kde mám byť ,tu a teraz. Ľudí, ktorých stretávam, vidím, spoznávam sú tiež predurčení v mojom živote. Niekto hovorí o karme, že ich stretávam z toho dôvodu, pretože mám s nimi nejaké podlžnosti, alebo oni voči mne z minulých životov. Túto myšlienku som neprijala, pretože viem, že kohokoľvek spoznám, je tu na to, aby sa moje vedomie rozvíjalo a zároveň sa naplnila Vyššia myšlienka.

Zapáčil sa mi jeden príbeh, ako veriaci človek smútil nad nespravodlivosťou svojho osudu. Ježiš ho zobral do jednej miestnosti, kde bolo mnoho drevených krížov.  Ježiš zniesol jeho kríž z chrbta a položil ho medzi ostatné, ktoré sa v miestnosti nachádzali. Drevené kríže mali rôzne veľkosti, hmotnosť. Veriaci si začal jeden po druhom skúšať. Videl rôzne osudy týchto krížov, ale jeden sa mu zdal až príliš ťažký, iný opäť krátky. Takto skúšal stovky krížov, až na jeden natrafil, nebol ani ťažký, ani krátky. Zahlásil Ježišovi, že si vybral kríž taký, aký chce niesť. Ježiš sa usmial a hovoriac mu: “Vybral si si ten kríž, s ktorým si prišiel.” Vtedy veriaci bol spokojný s tým, aký osud má, že ho dokáže niesť až do konca. V skutočnosti nesieme si taký osud, aký zvládneme niesť.

Jedného dňa cestou do práce, som sa zamotala do cesty jednej pani. Čo už som motovidlo. 🙂 Netušila som v tom čase, že to moje motanie, ju, aj mňa zachráni pred nešťastím. Na semafore už dlhšie svietila zelená pre chodcov, takže sme mohli bezpečne prejsť na druhú stranu. Nikdy nemáme istotu, že to čo vyzerá bezpečne, je aj bezpečným.  Približovalo sa auto veľkou rýchlosťou a neuvedomujúc, že on má červenú, prešiel na túto červenú cez prechod. Mňa a tú pani, delila sekunda a jeden krok od nešťastia stretu nás a auta.  Vodič si to po tom uvedomil, pretože spomalil a jeho pokračovanie cesty bolo trošku zmätené. Niekedy nám v živote, v jednom okamihu osudu ,dýcha na krk aj samotná smrť. Rozumiem prečo smrť v tarotových kartách znamená zmena v živote. Zmena uvedomenia si svojej existencie a hodnoty na tomto svete. Ak sa má niečo stať, tak sa to aj stane, akokoľvek sa rozhodneme, predurčenému osudu neutečieme.

Objavila som jeden článok s názvom Osud v časopise a autorka tohto článku, krásne sa na záver vyjadrila: “Takže mať naozajstnú slobodu, to závisí od pochopenia toho, kadiaľ vedie cesta k slobode. Tu sa pravdepodobne nejedná priamo o činy tela, ale o činy ducha. Teda to ako človek  myslí, ale aj to čo a ako cíti…”

Možno pre tento osud, ktorý mám, som sa rozhodla už dávno predtým, ako som prišla na tento svet. Dodnes neľutujem svoje rozhodnutia, život a jeho osud, ktorý je mi už daný.

 

Pridaj komentár

