Nechcená maska

Do práce som sa vybrala s príjemným pocitom a s úsmevom na tvári. V práci ma privítali príjemne naladení a usmievaví kolegovia. Zahlásili mi, že farba v tlačiarni dochádza. Výborne, zobrala som ho na naplnenie. Po ceste do obchodu  ma zastavil chlapec s letákmi a dosť s odmeraným odstupom mi ho podával do rúk. Nechápala som, prečo ten chlapec sa ma bál. Z obchodu som sa vrátila naspäť do práce a kolegyňa sa ma pýtala, prečo som nahnevaná a na to druhá kolegyňa sa ozvala, si nejaká bledá. Pozerám sa na nich o čom rozprávajú. Pozrela som sa do zrkadla a mali pravdu, môj výzor tváre bol chladný, ale v skutočnosti som sa cítila výborne a nemala som dôvod byť nahnevaná, ani taký pocit som v sebe nedusila. Niekedy navonok nevykazujeme skutočné cítenie  vo vnútri. Zamýšľajúc sa nad tým, som zistila to, že som prijala energiu od iných ľudí a odovzdala som svoju pozitívnu energiu im. Vďaka budhizmu som sa naučila negatívnu energiu premieňať na pozitívnu a o niekoľko minút sa mi vrátila farba na tvári a moja tvár opäť sa rozžiarila úsmevom.😀

Pridaj komentár

