Sympatia a láska

Channeling od Rafaela, 01.03.2011

Ahoj Rafael, kde je Michael?😕

Prišiel som za svojou energiou, na prácu s energiou.😉

Ahá, tak Michael je vtedy, ak má čaká boj alebo stretnutie s temnými. Ty mi pomáhaš pri práci s energiou a Raziel je vyzvedač.😀

Celkom si to vystihla.🙂 Páčiť sa niekomu nie je láska, ale sympatia. Páčia sa mi všetky slová, ale nie všetky milujem. Živou náturou lásky je vaše Ja vo vnútri. Sympatia, je to, čo vidíte navonok, je to klam očí a uší. Môže mi byť tvoje vystupovanie sympatické, ale ešte nie je to moja láska k tebe. Láska si nevyberá medzi páčiť sa a nepáčiť sa. Láska pretrváva, aj vtedy, keď sa mi nepáčiš.

Preto sa hovorí, že láska je slepá. Nepozná rozdiely.

Padlo tu slovo milovať niečo. Milujem všetkých a všetko bez rozdielov, to je láska. Nikto nie je dokonalý, nikto nie je rovnaký. Ste stvorení s rozdielmi, ale vaša láska tieto rozdieli nevníma. Nemáte rovnaké úlohy, nepotrebujete napodobňovať iných. Ak nájdete to, čo skutočne ste, zistíte svoju hodnotu jedinečnosti na tomto svete. Dôležité je byť sám sebou a prijať všetko tak, ako je v tomto momente. Milovať sám seba, iných a všetko, čo je, bez posudzovania, to je láska. Pamätáš sa na okamih, ako sa ti nepáčilo vystupovanie kňaza v kostole?

Áno, pamätám si, cítila som hnev voči nemu, za to, že nám nahovára vinu pre to, čo robíme. Nedokázala som prijať jeho slová. Uvedomila som si, že začala som ho posudzovať a nenávidieť nie jeho slová, ale už ako celok, jeho celú osobnosť.

Dobre si pamätáš, prejavila sa u teba sympatia v negatívnom zmysle slova, čo je nesympatickosť. Nepáčil sa ti, ale ak si sa pozrela do svojho Ja, videla si , aj svoju nedokonalosť a vďaka nej si mu odpustila. Našla si v sebe lásku a sympatia sa vytratila. Prijala si ho takého, aký je a nie takého, aký by mal byť podľa teba.

A čo na záver Rafael?😀

Prinášajte radosť do všetkých sŕdc a milujte všetko také aké je.

Ďakujem ti Rafael za tvoj prínos do môjho srdca.😉

My sme stále s vami.

 

Jedna odpoveď

  1. krásny, jednoduchý, priamy, čistý a hravý chanel … ako rafi samotný, … no čo dodať, vždy to bol môj miláčik a aj bude … áno, áno, je mi len sympatickejší ako iný😀

Pridaj komentár

