Sen – výťah

Dnes som mala vtipný sen s výťahom. Stojím pred výťahom, v ktorom sa nachádzajú ľudia v odlišnom veku. Nevyzerali byť šťastní a v tom sa spoza nich ozval rohatý z temna: “Tento výťah ide dole, nastupuješ?” Usmiala som sa na neho a odpovedala: “Nie, radšej počkám na ďalší výťah.” V tom sa zatvoril výťah a spustil sa smerom nadol. Čakám na ďalší výťah, ktorý prišiel o pár sekúnd. Nikto v ňom nebol. Nastúpila som a stlačila tlačidlo na 8. poschodie. Zatvorili sa dvere výťahu a v tom začal s miernymi otrasmi  stúpať nahor. Bola som pripravená vystúpiť na 8. poschodí, ale výťah nezastavil, pokračoval smerom nahor. Neočakávala som, že sa zastaví, ale raz bude musieť zastaviť. Nakoniec zastal na 12. poschodí a otvorili sa dvere výťahu.

Takto sen končí. Najvtipnejšie na tom bolo, že v skutočnosti som sa ráno vrátila domov. Vošla som do bloku a v tom vidím výťah, ktorý stojí na 12.poschodí.😆 Prijala som to, ako znamenie, že niečo sa skončilo v mojom živote a postúpila som  vyššie k ďalšiemu dobrodružstvu, k poznaniu.

Pridaj komentár

