Michael pokračuje k vyjadreným slovám

Michael, 26.02.2011

S kým mám tu česť hovoriť?

Michael

Prečo si robíš zo mňa srandu? 😀

Lebo ráno, keď vstaneš, predstavuješ si deň ako z hororu.

Keď si predstavím, že aj vy ste súčasť nášho života, tak áno. 😀 Koniec srandy Michael, prenechávam ti slovo.

Pamätáš sa na moje slová?

Máš na mysli tieto: Srdce ti napovie v procese života?

Áno, to sú tie slová.

Chceš v tom Michael pokračovať?

Presne tak. Srdce je zdroj informácii. Ak ho počúvate, počujete hlas vášho Ja. Vysiela vám informácie, čo vaše telo a myseľ momentálne potrebuje. Láska pochádza zo srdca, aj strach. Tak aj to je vysielané do vesmíru a vráti sa vám to počase. Niektorí už vedia, že sú zodpovední za svoje šťastie v živote. V mnohých sa prebúdzajú nové schopnosti a nimi sú: zhmotňovanie, oddelenie sa od tela a telepatia.

Ešte chceš niečo dodať Michael?

Už nie. Je to len informácia pre vás, že to, čo sa vám stáva je normálne… 😉

Ďakujem ti Michael za informáciu. 😀

Neskôr po channelingu som natrafila v jednej knihe na krásnu pravdu.

Ty si Ty a nikto iný. Pre Teba platia Tvoje priania,

potreby a meradlá a nie meradlá druhých.

Ty si stredobodom svojho života a sám určíš,

čo je pre Teba správne.

Ak to neurobíš, ostatní Ti to nahovoria a Ty už

nebudeš žiť svoj vlastný život.“

Je to tak, byť sám sebou. Trošku mi to pripadá ako egoizmus, len ja a nikto iný, ale keď chcem zmenu, najlepšie je začať sám od seba. Zmeniť svet nemôžem, ale môžem zmeniť samú seba a svet sa mi začne meniť zo dňa na deň.

Pridaj komentár

