Veľmi vzrušujúca myšlienka

Veľmi vzrušujúca myšlienka

Predstav si, že žiadne stretnutie dvoch ľudí nie je náhodné. Predstav si, že každý, s kým sa stretneme, je k tebe z nejakého dôvodu vyslaný.

Keď som sa s týmto názorom stretol prvýkrát, zapochyboval som, či je to naozaj tak. Myslel som si, že je to nezmysel. Kto by asi tak všetky tie stretnutia riadil?

Ale postupne som sa tou myšlienkou začal zaoberať. Uplatnenie práve tejto myšlienky sa pre môj život stalo veľmi prospešným. Mnohé stretnutia, či už s mojimi známymi, alebo s cudzími ľuďmi, sa takto pre mňa stali oveľa vzrušujúcejšie. Nemôžem tvrdiť, že sa tejto myšlienky držím naozaj stále, ale aj tak:

“Predstav si, že každý, s kým sa stretneš, je k tebe z nejakého dôvodu vyslaný.”

Začal som o tom uvažovať a uveril som, že to tak naozaj je. Život s takýmto presvedčením začal byť zábavnejší a nadobudol hlbší význam. Keď si v pamäti prejdeš celý svoj doterajší život, zistíš, že každý človek, ktorého si niekedy stretol – každý jeden človek, svojím spôsobom prispel k tomu, aký si dnes ty sám.

“V tvojom živote nehralo nič takú dôležitú úlohu, ako ľudia, s ktorými si sa stretol.”

Práve títo ľudia, nijakí iní. Čo keby si sa skúsil touto myšlienkou riadiť? Nepremýšľaj nad ňou priveľa, jednoducho s ňou skús chvíľu žiť. Iba si predstav, že každé stretnutie má nejaký zmysel.

“Môžem a chcem sa od druhých učiť. Všetci ľudia, s ktorými sa stretnem, sú ku mne vyslaní preto, aby som sa prostredníctvom nich učil.”

Zdroj: Kay Pollak- Žiadne stretnutie nie je náhodné

Každý deň sa stretávam s rôznymi ľuďmi, ktorí sa stávajú mojimi novými priateľmi. Nepoznám človeka, ktorý by nemal nepriateľov.  Uvedomila som si, že nepriatelia sú mojimi najlepšími priateľmi. Vďaka nim a ich názoru, moje ego a sebadôležitosť odstránili, zároveň sa sebazdokonaľujem.  Každý pokrok si vychutnávam až do sýtosti a život je oveľa krajší. Každým dňom udivená pozerám na seba, ako prekonávam samú seba a rôzne prekážky.

ĎAKUJEM VŠETKÝM, KTORÝCH  SOM STRETLA V ŽIVOTE.  NAOZAJ KAŽDÉ STRETNUTIE S KAŽDÝM KOHO POZNÁM, MI NIEČO NOVÉ DO ŽIVOTA PRINIESOL A PRINÁŠA. 🙂

Pridaj komentár

