Som slobodná

Hovorím si: “SOM SLOBODNÁ”. Vrcholom  nie je byť slobodnou, nepracovať.  Teraz si spomínam. Musím zastaviť moju automatickú prirodzenosť a opýtať sa, kde som uviazla? kde som zlenivela? kde som sa skrývala? Kde som podvádzala? kde som predstierala? kde som sa vyhýbala niečomu alebo niekomu? Kde si uviazla?

Zvyčajne, nechcem vidieť, nechcem vedieť, nechcem prevziať zodpovednosť. Väčšinou nechcem sa postaviť sama. Automaticky chcem komfort sebe. Automaticky odchádzam preč! Nechajte ma samú! Nie. Nie dnes. Nie teraz. Musím sa vzdať. Tu a teraz. Musím to nechať odísť. Odovzdávam sa nekonečnej inteligencie. Dostávam sa z cesty a umožňujem Duše sprevádzať ma. Minulosť sa rozpúšťa.

Potom tam je… NIČ. Tvorenie začína. JA SOM. Ja som nič. Ja som všetko. Ja som nažive. Ja som dobrá, radosť, láska, vďačnosť, zdravie, hojnosť, sloboda. Ja som slobodná. Áno, som slobodná. Ja som slobodná mať…nové myšlienky. Moja myseľ je otvorená. Nové cesty,  nové spojenia. Vytváram moju realitu. Vytváram môj život. Vytváram šťastie. Prehlasujem slobodu. Demonštrujem slobodu. Oslavujem slobodu. Som harmónia. Som spojená. Milujem život. Áno, skutočne som.  Prebúdzam sa. Prišla som.  Som neochvejná. Som pravda. Ja verím. Ja viem. Ja som. Pred chvíľkou som si všimla, obmedzené myšlienky a pocity. Prebúdzam sa s novým pocitom sily a slobody. Vypúšťam tieto staré myšlienky a spôsoby obmedzenia. Pustila som svoje pozastavenie a umožňujem tejto minulosti zmiznúť. Žijem v novej budúcnosti. Plne pri vedomí. Plne vedomá. S očami doširoka otvorenými. Srdcom široko otvoreným. Mysľou široko otvorenou. Nakoniec slobodná. Som slobodná konečne! Vytváram moju realitu. Slobodne. Vytváram môj život. Vytváram šťastie. Prehlasujem slobodu. Demonštrujem slobodu. Oslavujem slobodu. Splnila som. Som slobodná.

Jedna odpoveď

  1. :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Pridaj komentár

