Modlitba od Dona Miguela Ruiza

Dnes mi, Bože, pomôž akceptovať sa taký, aký som, bez posudzovania.
Pomôž mi akceptovať moju myseľ takú, aká je, so všetkými mojimi emóciami, nádejami a snami a mojimi jedinečnými osobnostnými črtami.
Pomôž mi akceptovať moje telo také, aké je, v celej jeho kráse a dokonalosti.
Dnes mi, Bože, vyčisti myseľ od všetkých emocionálnych jedov a sebaposudzovania, aby som mohol žiť v mieri a láske.
Urob moju lásku k sebe samému takou silnou, že sa nikdy nebudem odmietať alebo sabotovať svoje šťastie a osobnú slobodu.
Pomôž mi milovať a akceptovať seba samého, pretože keď sa posudzujem, odsúdim sa a potom sa musím potrestať.
S pomocou mojej sebalásky nech sú všetky moje vzťahy založené na láske a úcte.
Pomôž mi prestať cítiť potrebu hovoriť ostatným, čo by si mali myslieť a akí by mali byť.
Daj mi schopnosť akceptovať ľudí, ktorých milujem, takých, akí sú, bez posudzovania, pretože keď ich posudzujem a viním, odsúdim ich a potom ich chcem potrestať.
Daj mi schopnosť milovať všetko, čo si vytvoril, bez podmienok, pretože ak zamietnem tvoje výtvory, zamietam teba.

Pomôž mi dnes, Bože, začať svoj život nanovo v sile sebalásky.
Pomôž mi skúmať život, odvážiť sa riskovať a milovať sám seba bez výhrad.
Pomôž mi otvoriť svoje srdce láske, ktorá je mojím rodovým právom, aby som sa o svoju lásku vedel podeliť všade, kam prídem.

Pridaj komentár

